Mindre kvalm

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Himmelbarn
Januarlykke 2020
Flere hvor kvalmen har avtatt noe?
Ett sted mellom 10-10+5 idag og kvalmen er ikke så ille lengere. Igår var en god dag. Kommer noen brekkbinger og kvalme bølger innimellom men det det er ikke konstant.
Håper det er positivt og ikke ett dårlig tegn…
Jordmor 15 juni og tul 19 juni
 
Flere hvor kvalmen har avtatt noe?
Ett sted mellom 10-10+5 idag og kvalmen er ikke så ille lengere. Igår var en god dag. Kommer noen brekkbinger og kvalme bølger innimellom men det det er ikke konstant.
Håper det er positivt og ikke ett dårlig tegn…
Jordmor 15 juni og tul 19 juni
Jeg vil si det er positivt, mellom uke 10-12 begynner morkaka å ta seg av mer av hormonproduksjon, så da bruker kvalmen å roe seg :)
 
Jeg vil si det er positivt, mellom uke 10-12 begynner morkaka å ta seg av mer av hormonproduksjon, så da bruker kvalmen å roe seg :)
Kansje det som gav den lille spottingen tidligere i uken. Var såvint rosa på papiret etter 1 eneste dobesøk. Leste att når den tar over blir det ett fall i hormoner som kan gi en ørliten blødning.
 
Flere hvor kvalmen har avtatt noe?
Ett sted mellom 10-10+5 idag og kvalmen er ikke så ille lengere. Igår var en god dag. Kommer noen brekkbinger og kvalme bølger innimellom men det det er ikke konstant.
Håper det er positivt og ikke ett dårlig tegn…
Jordmor 15 juni og tul 19 juni
Er 10+2 og kvalmen er mindre her og. Kjenne nesten ikkje til den lenger :)
Men elles er eg oppblåst på kvelden og må opp 1-2 ganga om natta for å gå på do :p veldig fin form ellers.
 
Hadde for første gang siden kvalmen kom en god dag igår, men avslutta med å spy og har spydd og vært kvalm idag. Går på kvalmestillende. Og tør ikke slutte enda er snart 11 uker på vei med to denne gangen. Så varer kanskje litt lenger her :dead:
 
Flere hvor kvalmen har avtatt noe?
Ett sted mellom 10-10+5 idag og kvalmen er ikke så ille lengere. Igår var en god dag. Kommer noen brekkbinger og kvalme bølger innimellom men det det er ikke konstant.
Håper det er positivt og ikke ett dårlig tegn…
Jordmor 15 juni og tul 19 juni
Jeg var ikke spesielt kvalm i starten, bare noen bølger her og der. Men ble først skikkelig kvalm i uke 10 :p rart!
 
Jeg er ca. Uke 8+5 i dag (beregnet ut fra privat TUL forrige uke), og kjenner at kvalmen har roet seg betraktelig de siste dagene, siden torsdagen. Jeg kjenner fremdeles at kvalmen er der, men så lenge jeg spiser jevnt i løpet av dagen så klarer jeg for det meste å holde den i sjakk. Kjempedeilig! Hadde et par uker hvor jeg var skikkelig dårlig før dette, så jeg har nesten ikke gått opp i vekt. Godt å kunne ta tilbake hverdagen litt :Heartred
 
Back
Topp