Mindre kvalm enn tidligere

Happiness36

Forumet er livet
Himmelbarn
♡Junigull 2016♡
Marshmallows2021
Maisløyfene 2024
Junispirene24❤️
Hei.
Har de siste dagene begynt å tenke mye fordi jeg har mindre symptomer enn de tidligere svangerskapene mine. Har ømme bryster, humørsvingninger, trøtt og sliten etc, men kvalmen er jo nesten ikke tilstede! Etter el er jeg 7+4, menstermin er noen dager før.
Har fire barn og med de andre har jeg følt kvalmen har eskalert for hvert svangerskap. Sist var det kun 10 uker jeg ikke var kvalm og spøy. Ikke blødd noe. Kan kjenne på kvalmen morgen og kveld, særlig om jeg blir sulten, men sist var jeg altså helt hemma av dette og nå er jeg litt bekymra. Hatt en MA tidligere, men da blødde jeg hver mnd som «mens».

Noen flere som har det sånn?

Høres ut som meg! Har det helt likt. Har bare et svangerskap bak meg, men da mener jeg å huske at det var mye sterkere symptomer. Går stadig å lurer på om det faktisk er noe som lever der inne:wideyed:

Høres ut som meg! Har det helt likt. Har bare et svangerskap bak meg, men da mener jeg å huske at det var mye sterkere symptomer. Går stadig å lurer på om det faktisk er noe som lever der inne:wideyed:
Uff, så ekkel følelse å gå med :sorry: Hvis jeg hviler meg på formiddagen kan jeg føle meg i så fin form resten av dagen at jeg også lurer. Har lyst å ta en TUL, men samtidig prøver jeg å holde meg til midten av februar :shy:

Uff, så ekkel følelse å gå med :sorry: Hvis jeg hviler meg på formiddagen kan jeg føle meg i så fin form resten av dagen at jeg også lurer. Har lyst å ta en TUL, men samtidig prøver jeg å holde meg til midten av februar :shy:
Ja, jeg har tenkt meg på ul i uke 12. Får bare prøve å stole på kroppen frem til da:rolleyes:

Ja, jeg har tenkt meg på ul i uke 12. Får bare prøve å stole på kroppen frem til da:rolleyes:
Tenker sånn jeg og. Det går jo som det går uansett.

Har aldri klart å drikke Pepsi Max mens jeg har vært gravid tidligere, men nå går det ned på høykant. Har fortsatt cravings på sterk mat da, og tror det at jeg er flinkere til å spise regelmessig bidrar til mindre kvalme og.

Ja, jeg har også tenkt at jeg kanskje er litt flinkere til å spise jevnt denne gangen enn sist, og at det kan være en grunn for at jeg ikke er noe mer enn litt uggen av og til:rolleyes:. Samtidig må man ikke glemme at ting kan gå galt selv om man har masse symptomer også. Likevel er det noe merkelig betryggende i det å være kvalm spesielt:wideyed:. Sjelden man VIL være kvalm:woot::hilarious:

Tenker sånn jeg og. Det går jo som det går uansett.

Har aldri klart å drikke Pepsi Max mens jeg har vært gravid tidligere, men nå går det ned på høykant. Har fortsatt cravings på sterk mat da, og tror det at jeg er flinkere til å spise regelmessig bidrar til mindre kvalme og.
Er det ikke mye koffein i pepsi?

Det er koffein i det, ca 50 mg pr 250 ml. Drikker ikke kaffe lengre, så da er «dagskvoten» litt høyere. Max 100-200 mg pr dag er vel anbefalingene? Drikker ikke bøttevis, men i tidligere svangerskap drakk jeg ikke Pepsi Max i det hele tatt, og nå har jeg lyst på det var poenget :joyful:

Her ble plutselig kvalmen helt vekk også. Jeg husker på denne tiden med de andre svangerskapene var jeg skikkelig dårlig. Men prøver og heller bare nyte det enn å stresse for mye, men blir litt grubling må jeg innrømme

Back
Topp