mindre kvalm, dårlig tegn??

maryjoleen

Forumet er livet
har vært så dårlig og kasta opp og vært kvalm, men nå di siste 2-3 dagene så har jeg vært helt ok.
ikke noe særlig dårlig form og har det egentlig veldi greit:)
men kan det være at noe er galt?
sist jeg var gravid kasta jeg opp mange ganger om dagen til ca uke 15..

Symptomene går veldig opp og ned syns jeg. I allefall hos meg... På lørdag lå jeg på sofaen hele dagen og var slapp og sliten og kvalm med MASSE hodepine. I dag raser jeg rundt i huset og gjør husarbeid og kjenner nesten ingenting til at jeg er gravid[:)]

nei ville ikke sett på det som et dårlig tegn. ville heller vært glad og nytt (nytet[8|] hvordan i pokker bøyer man å nyte????) så lenge det varte, for det kan jo alltids komme tilbake.
Hadde jeg fått en kvalmfri dag skulle jeg kost meg så innmari mye og SPIST!!! [:D][:D]

ORIGINAL: SistemannIMagen

nei ville ikke sett på det som et dårlig tegn. ville heller vært glad og nytt (nytet[8|] hvordan i pokker bøyer man å nyte????) så lenge det varte, for det kan jo alltids komme tilbake.
Hadde jeg fått en kvalmfri dag skulle jeg kost meg så innmari mye og SPIST!!! [:D][:D]

hahaha, det samme har jeg også lurt på mange ganger!

Sist jeg var gravid var jeg kvalm og dårlig hele tiden og denne gangen er jeg i fin form (med noen dager med DÅRLIG form) så ingen svangerskap er nok helt like. Hvis du er heldig så slipper du så mye kvalme denne gangen[:D] Det går nok bra skal du se[;)][;)]

å nyte - nyter - nøt el. nøyt - har nytt
Så slipper dere å lure mer[:D]

Hilsen
norsklæreren[;)]

ORIGINAL: Sols

å nyte - nyter - nøt el. nøyt - har nytt
Så slipper dere å lure mer[:D]

Hilsen
norsklæreren[;)]

haha thanks[:D][:D] godt å ha et stort mangfold her inne[:D] Man kana jo spørre om ALT[:D]

hehe ok. er ikke kvalmefri og har ikke veldi lyst på mat men synns det er topp å bare være i grei form istede for helt ræva form[8D]

Back
Topp