Mammalykke123
Ble mamma til verdens fineste prins ❤️ 03.02.2015
.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var braNå kjenner jeg liv, men kjennes ut som det går innover så han har vell snudd segviste seg at det var bv som måtte til
Så bra at du kjenner liv nåNå kjenner jeg liv, men kjennes ut som det går innover så han har vell snudd segviste seg at det var bv som måtte til
Nå kjenner jeg liv, men kjennes ut som det går innover så han har vell snudd segviste seg at det var bv som måtte til
Ja
Ei jeg kjenner kjente ikke liv i uke 22, men de ville ikke ta henne inn på sjekk før uke 24 å da hadde hun gått med en dø baby i 2 uker inni segså blir litt skremt av å tenke på det..
Ja![]()
Ei jeg kjenner kjente ikke liv i uke 22, men de ville ikke ta henne inn på sjekk før uke 24 å da hadde hun gått med en dø baby i 2 uker inni segså blir litt skremt av å tenke på det..
Noe så forferdelig
Syns det er rart de ikke tok inn, selv om de ikke får gjort så mye så vil de som regel sjekke. Ganske tåpelig egentlig, og ja, det blir jeg og skremt av egentlig![]()
Oi det er jo helt vanvittig at de klarte å redde en på 16 uker!! Babyen må ha hatt englevakt. Sykehusene har vel dessverre retningslinjer å forholde seg tilSøstra til ei jeg kjenner jobber som overlege i en avdeling på en av universitetssykehusene i Oslo, og hun begynte å føde på jobb da hun var i ca 16. uke, de reddet babyen hennes og den lever nå! Babyen lå i kuvøse fram til ca termindato. Jeg vet ikke noe særlig mer enn det, men ungen ser i hvert fall vanlig ut.. Så jeg syns det er rart (og teit) de ikke redda den ungen i 22. uke :/
Det jeg sa/tenkte da jeg fant ut av det ogsåOi det er jo helt vanvittig at de klarte å redde en på 16 uker!! Babyen må ha hatt englevakt. Sykehusene har vel dessverre retningslinjer å forholde seg tilHvor sterke de små er fra uke til uke er nok også veldig individuelt.
Ja var det hun sa! Jeg og syns f'det var drøyt, men hun var helt sikker på at det var da. Så jeg kunne ikke at hun løy eller noe..Oi uke 16?![]()