Mindre aktivitet?

Labben

Elsker forumet
Jeg lurer på om det er flere som opplever vesentlig mindre aktivitet i magen nå. Jeg blir nesten litt bekymret. Hadde en tur til sykehuset forrige helg fordi han ikke hadde gitt livstegn på en hel dag, og alt sto bra til, så vil ikke være overhysterisk heller. Jeg har kjent bittesmå bevegelser i dag, men ikke noe særlig spark. Det er vel naturlig nok mindre aktivitet nå som det er så trangt inni der, men hvor lite aktivitet er normalt liksom?

Jeg opplever det alle dagene hvor det er sol og veldig varmt og jeg blir satt ut av varmen..
jeg kjenner bevegelsene, men det er ikke aktivitet på samme måte som ellers.
Når kvelden kommer tar det seg opp igjen!

Du har det akkurat som meg du da............[&:]Jeg kjenner veldig lite til vesla om dagen og det bekymrer meg men når vi er på kontroll så er jo alt bra!
Jeg kjenner jo hun har det trangt men hun kunne godt ha rørt litt mere på seg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg legger meg på siden i senga når det har vært stille altfor lenge å da kommer det som regel noen støt eller lignende[;)]

Det med varmen kan jo være et poeng... han gir små livstegn fra seg innimellom, så får vel anta at han har det bra. [:)]

Back
Topp