Mindre aktivitet?

Y_lill

Glad i forumet
Dei siste dagane har eg merka at mini er mindre aktiv enn før. Eg har influensa ut av ei anna verd, hostar og harkar og har null energi. Drikk mengder med vatn og prøver å få i meg så mykje næring som mulig, og veit at influensa i seg sjølv ikkje er farlig for babyen - MEN er bekymra fordiom. Kjenner at ho romsterer inni der, og då eg var til legen for sjukemelding fekk eg ho til å sjekka hjartelyden for sikkerheitsskuld. Nokon som kan beroliga meg? Er det vanlig at mini rører mindre på seg når ein er sjuk?

Har egentlig ikke peiling, men det samme skjedde da jeg fikk en skikkelig forkjølelse i høst..

Er du veldig engstelig hadde jeg ringt fødeavdelingen. Då kan de evt ta en tiitt på bebbisen eller så får du svar på det du lurer på over tlf;)

Ringer opp i morgon, er aktivitet, men synest det er så lite samanlikna med vanlig

De sier de ikke får beveget seg så mye nå på slutten, og hvis hodet har festet seg.  Ring så slipper du å uroe deg;;) God bedring bye the way;;)

Møtte ei veldig snill og grei jordmor som fekk beroliga meg masse! Fekk komma opp med ein gong, tok sparketest og ul, og mini har det heilt flott! :) er mest sannsynligvis pga at eg er sjuk, då vert ho og rolegare. Men det skal ikkje bli mindre aktivitet på slutten, så all endring i bevegelsesmønster var viktig å sei i frå om - følte meg litt mindre som ei overbekymra hønemor då dei sa det :) Jippi for at alt er bra :)

Her har lillegutt også vært meget så rolig om jeg har vært dårlig. Men han har generelt vært ganske rolig hele veien da.

Back
Topp