Mindre aktiv baby...

Her har snuppa lagt seg med hodet ned mens hun sparker oppover mot ribbeina mine. Kjenner jeg kommer til å bli litt skuffa dersom hun ikke har sort belte i karate når hun kommer ut, så mye som hun sparker.

Eg husker fra mine tidligere svangerskap at det etter en stund ble mindre tydelig spark og mer bare romstering i magen. Når babyen er blitt så stor at den ikke har plass til å sparke fra seg vil bevegelsene kjennes annerledes ut... Men det skjedde jo ikke over natten her da..... gikk litt gradvis over fra sparkt til romstering

Eg husker fra mine tidligere svangerskap at det etter en stund ble mindre tydelig spark og mer bare romstering i magen. Når babyen er blitt så stor at den ikke har plass til å sparke fra seg vil bevegelsene kjennes annerledes ut... Men det skjedde jo ikke over natten her da..... gikk litt gradvis over fra sparkt til romstering

Må være det… jeg blir iallefall ikke helt klok. Hører jo tydelig og klar hjertelyd med doppleren, og hun begynner ofte å sparke når jeg ligger og lytter. Men ellers sover hun som en stein eller noe sånt. Jeg tror sparkene skulle bli mer og mer tydelig, men det er helt motsatt her. Merker at hun romsterer av og til, men ikke like tydelig som før.

Status: var på personalmøte i dag. Da tok det jo helt av i magen. Sparka i alle retninger. Snudde seg opp og ned. Hun hikka til og med!! Jeg tror hun elsker å være på jobb! Ha ha ha!! Godt å kjenne henne ordentlig igjen <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Back
Topp