Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har det også på den måten etter SA sist men nå har kvalmen kommet her, så så lenge den holder seg er jeg ikke like bekymret for de andre symptomene. Det hjalp også veldig mye å snakke med jordmor. Fikk time med en gang for å snakke litt og få informasjon. Skal på første kontroll neste uke. Godt å ha små mål og se frem til når det fortsatt er litt tid igjen til uke 12.Takk for svar <3 Jeg er så redd for å miste at jeg tolker hver minste lille ting som den største katastrofe. Det er uendelig lenge til vi skal på ultralyd neste fredag.
Takk<3 Ja, det er godt å bli fulgt opp litt ekstra, selvom jeg ønsker at den UL var litt tidligere denne gangen. Men krysser alt som krysses kan.Jeg har det også på den måten etter SA sist men nå har kvalmen kommet her, så så lenge den holder seg er jeg ikke like bekymret for de andre symptomene. Det hjalp også veldig mye å snakke med jordmor. Fikk time med en gang for å snakke litt og få informasjon. Skal på første kontroll neste uke. Godt å ha små mål og se frem til når det fortsatt er litt tid igjen til uke 12.
Håper du får en flott opplevelse neste fredag[emoji173]️