Mindre ømme pupper og bedre form

kulielsker90

Betatt av forumet
I dag har jeg vært mindre kvalm enn tidligere i uka. Har stort sett ligget på sofa med bøtta på gulvet ved siden av.. men i dag har jeg klart å spise litt igjen! Glad for det, men blir også litt bekymret. Er fremdeles øm i puppene, men også de mindere enn "vanlig". Tror dere jeg mister??? Eller er det vanlig at symptomene 'kommer og går'? Ingen magesmerter eller blod i utflod -heldigvis!

Skjønner det. De få øyeblikkene jeg ikke er kvalm så kjenner jeg på puppene med en gang om de er ømme.

Super panikk til tider. Hadde en sa i aug.

Vi må nok bare prøve å tenke positivt ;)

Hehe. Samme her! Driver å dytter i puppene med en gang kvalmen ikke er der... :P Får bare prøve å nyte det så lenge og "spise seg opp" til kvalmen siger tilbake!

Jeg har symptomer som kommer å går. Puppene mine er noen ganger nesten ikke ømme også er de tilbake for fult dagen etterpå :) har det slikt nå, hvor puppene er mindre ømme -.-

Sent from my iPhone using BV Forum

nytt at du føler deg bedre! symptomene har vel ikke noe med SA å gjøre, selv om jeg forstår at du blir nervøs!

Helt vanlig at symptober kommer og går. Som skrevet tidligre, nyt det når de ikke er der ;)

Back
Topp