Mindre ømme pupper i dag!

Minijuni87

Glad i forumet
Flere som varierer litt? Vil ha ømme pupper, mye lettere å ikke bekymre seg da! Lite visste jeg før jeg ble gravid at jeg skulle bekymre meg SÅ mye. I dag er jeg 4+6 og ikke 4+5 som jeg rekna ut først. For alt jeg vet kan jeg være 5+0 også. Nei her ble det mye vas :) gleder meg til uke 8 jeg, føler det er første milepæl!
 
Alle disse symptomene kommer og går syntes jeg... jeg syntes vel ikke at jeg har noen symptomer akkurat nå... vært lite i helgen å.. men sist gang kan jeg heller ikke huske mange symptomene... annet enn at jeg etterhvert ble veldig trøtt.. og sleit med å klare 8t dag.. siden jeg var skutt kl 12.. og fikk jeg ikke sove da så kom migrenen... men bortsett fra den trøttheten var jeg aldri kvalm eller ømme pupper eller noe... hadde bare noe mat som jeg bare ikke klarte... ellers lite symptomer... så det er sååå forskjellig.. men vet jo noen "elsker" kvalmen akkurat fordi det føles som et "trygt tegn.." hehe.. Jeg vet heller ikke helt når termin er..kan være 3-5 juni egentlig .. i følge min beregning ;) De fleste treffer jo sjelden med termindato uansett.. min forrige måtte "lures" ut 8 dager på overtid ;) Gleder meg å til å komme meg over 6 uker... ( hjerte begynner å slå) og så såklart de magiske 12.. <3 Håper dette går veien - heier på oss begge, og alle de andre her :)
 
Symptomene kommer og går, trenger ikke bety at det er noe galt ;)
 
Har fortsatt veldig ømme pupper, men halsbrann og murringer har avtatt. Tror at dette er helt normalt :)
 
Jeg hadde masse murringer og litt stikking i brystene, nå kjenner jeg ingenting. Husker ikke helt hvordan det var i første svangerskap men tror det var ganske likt, at jeg ikke kjente stort:)
 
Merker det varierer fra dag til dag :p må visst bare roe drua! Litt lykkelig i dag, tok test som er bilde av i skravletråden og den viste 3+! :D
 
Her er jeg i dag og jeg eeeer så redd! Puppene var litt mindre vonde i går og i dag gjør de ikke vondt i det hele tatt! Jeg har klemt og knadd og trykket som en gal på dem nå, de bare gjør ikke vondt.

Har noen av dere som har tidligere fullgåtte svangerskap opplevd dette?

Jeg er megastressa og strever veldig med å roe meg ned.
 
Her er jeg i dag og jeg eeeer så redd! Puppene var litt mindre vonde i går og i dag gjør de ikke vondt i det hele tatt! Jeg har klemt og knadd og trykket som en gal på dem nå, de bare gjør ikke vondt.

Har noen av dere som har tidligere fullgåtte svangerskap opplevd dette?

Jeg er megastressa og strever veldig med å roe meg ned.
Ja jeg har opplevd at puppene kunne være megaøm en dag og ikke noe neste dag. Samme med kvalme. Og har en gutt på 19 mnd her :)
 
Ja jeg har opplevd at puppene kunne være megaøm en dag og ikke noe neste dag. Samme med kvalme. Og har en gutt på 19 mnd her :)

Tusen takk :) Merker kvalmebølgene fremdeles er her, heldigvis :) Tenk å være så glad for ubehag, kvalme og tretthet! Skrulle ;)
 
Tusen takk :) Merker kvalmebølgene fremdeles er her, heldigvis :) Tenk å være så glad for ubehag, kvalme og tretthet! Skrulle ;)
Hehe, ja, man klager når man er kvalm, også blir det feil de dagene kvalmen uteblir :p man blir jo småparanoid de første 12!
 
Back
Topp