Mina

Padda

Andre møte med forumet
Har falt helt pladask for navnet Mina men det er ikke sjans i havet for at sambo er med på notene her. På hans dialekt sier man nemlig "mina" og ikke "mine" om de der skumle tingene som kan blåse av bein og det som verre er... Han vil ikke risikere at datteren hans blir kalt for "Synke-mina". Tragisk for jeg elsker det navnet!
 
Jeg sier selv mina, som i eksempelet synke-Mina,hehehe, men jeg må si at det er kun menn som tenker sånn, hehehe [:D]
Kjæresten min og har alltid sånne innvendiger. Det er da ingen som tenker sånn når det virkelig kommer til stykket vil jeg tro.. Hadde ikke gjort det selv, og viss en skal tenke på det i alle navn, finner en alltid noe. Foreldrene mine trodde de var safe da de kalte meg Hanne, men barn finner på rim og vers til alle, uansett navn, er min erfaring!

HIlsen Hanne på landet, som tisset i spannet [;)]
 
ertet blir man uansett..

hilsen sissel pissel dingle dissel[;)]
 
jada, mye rart en kan bli mobbet for,
da det på skolen kom for en dag at det var en fugl som het sivhøne,var det ikke så gøy å hete siv ........ [&o]
 
Vist du syntes Mina er så fint og du ikke får han med på det. Prøv å sett en A foran navnet. Det er et fint navn det, "Amina". Det heter jenta mi. [;)]
 
Jeg og samboeren min planlegger å kalle jenta vår Mina (hvis vi får jente da[:D])
Og vi sier "Mina" , men jeg tror ikke det gjør så mye, vil noe apsulutt erte pga navn vil de antagelig fine på noe uansett[:D][;)]
 
Back
Topp