Mina har fortsatt diare da sukk:(

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Hun blir liksom ikke bra hun.. Vært på legevakta idag og fikk enda en ny krem da, for hun er jo blitt så kjempe rød i rompa si.. det er nå åpne sår noen steder[:(] Men ikke så lett for hun bæsjer hele tiden eller tisser, så ingen kremer får virket. Legen sa at jeg skulle lufttørke rompa hennes, men da har hun bæsja igjen på stellebordet.. Føler meg veldig hjelpesløs..

Virker som all maten går rett igjennom, for istad kom middagen.(sorry detaljer, jeg så det pga fargen fra middagsglasset..) Er ikke det litt vel fort? Bæsjen er grønn og gul sånn rennende. Spurte legen om det kunne ha noe med tenner, men det trodde han ikke. Kanskje hun ikke tåler noe? Hun har fått grøt og middag+mme veldig lenge nå.

Noen råd??

ORIGINAL: Mamman til my!

Hvis du ikke har endret kostholdet hennes i det siste, så er det vel ikke maten som gjør det. Husker min Mina ble dårlig i magen og sår på stumpen når vi begynte med fullkornsgrøt, den var litt for hard for magen hennes. Da kuttet vi ut det, og så ble hun bra. Måtte innføre det igjen gradvis.

Det kan være så mye som gjør at de blir dårlige i magen. Har hun vært forkjølet, så er dt vanlig å få en infeksjon i tarmene i forbindelse med det. Tror jeg. Det pleier å gå over av seg selv.

God bedring til Minaen din [:)]

Ja, hun har vært forkjøla..Kanskje det er det?? Takk for svar[:)]

Back
Topp