Mina har blitt så flink til å tisse på do!!

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Mina har ikke vært i nærheten av interessert i å sitte på do eller potte. Men jeg har ikke stresset noe særlig med det, for det kommer når det kommer. Uansett så er hun jo forsinket i utviklingen sin.

Hadde møte med støttepedagogen i bhg i starten av uka og hun fortalte at Mina satt på doring i bhg. Hun skulle nå ta henne på do ved bleieskift og av og til innimellom. Dette synes jeg var kjempe bra!! For Mina har ikke vært så interessert hjemme.

Så jeg kjøpte doring og Mina ble så glad, så hun ville sitte på do med en gang. Kom ikke noe da, men tissa før kveldsstellet og ved morgenstellet. Og nå tissa hun ved kveldsstellet igjen!!

Hadde vært deilig å fått henne tørr til til sommeren i hvertfall!!

Flinke jenta mi!! Hun er jo så stolt og tar tommelen opp når hun tisser[:D][8D]

ah! så fantastisk!! kjempemorsomt å høre om utviklingen hennes altså.. syns det skjer så mye hele tida nå.. kjempebra!![:)][:)][:)]

ORIGINAL: Trillemor82

ah! så fantastisk!! kjempemorsomt å høre om utviklingen hennes altså.. syns det skjer så mye hele tida nå.. kjempebra!![:)][:)][:)]

signerer...[:D][:D]

Så bra
Flinke Mina!

Så utrolig kjekt både for Mina og for mamman - syns jeg ser henne sitte der med det strålende smilet sitt og "tommelen opp"[:D]

ORIGINAL: Elimor

Så utrolig kjekt både for Mina og for mamman - syns jeg ser henne sitte der med det strålende smilet sitt og "tommelen opp"[:D]

Samme så jeg for meg! [:)] herlige Mina!

Det er jo kjempebra! Og det er jo mange fireåringer som bruker bleie, jeg synes du er flink som ikke har stresset henne på det jeg!

Dette er kjekt altså!! Flinke Mina![:D]

Back
Topp