Mina digger tivoli

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Vi var på tivoli i ettermiddag, da de var i Halden denne helgen. Er her vært år. Mina ble helt gal når hun så karusellen og hørt musikken. Armer og bein gikk i hundre[8D]
Hun ville mer og mer, men til slutt måtte mammaen si stopp her[;)]
Mina kjørte karuseller for 250 kr. Det var en hylende Mina som jeg måtte dra med meg, for hun ville IKKE hjem[8D]

hehe.. det kan jeg tenke meg! så morsomt med tivoli.. har enda ikke testet det på malin jeg.. kanskje på tide[8|][:D] 

kan tenke meg det var stas for Mina.. [:D]

ORIGINAL: Trillemor82

hehe.. det kan jeg tenke meg! så morsomt med tivoli.. har enda ikke testet det på malin jeg.. kanskje på tide[8|][:D] 

Tenker Malin synes det er gøy også[:)] Hva med et treff på Tusenfryd i sommer[:D][:D][:D]

ORIGINAL: oslojente1980

Tenker Malin synes det er gøy også[:)] Hva med et treff på Tusenfryd i sommer[:D][:D][:D]

ja, jeg tenker på det hver gang jeg kjører forbi.. fikk du den leiligheten forrresten?? [:D]

ORIGINAL: oslojente1980

ja, jeg tenker på det hver gang jeg kjører forbi.. fikk du den leiligheten forrresten?? [:D]

Nei[:(] Skal på visning til helgen og da skal jeg ha med pappa. For alenemødre er ikke så popp på markedet har jeg skjønt[:'(]

Kan tenke meg at ho koste seg masse i dag. Tivoli er gøy, ikke testet det på Marcus enda, men må vel det etterhvert.

Treff på Tusenfryd høres gøy ut, kanskje vi henger oss på?

Hahahaha...måtte le av skjønne Mina. Så herlig at hun digget karusellene. Maja synes også det er moro. Hun var med tante, onkel og fetter på
Hehehe, ser for meg Mina jeg nå!

Vi var på tivoli i fjor, og det var kjempepopulært - særlig da et vennepar av oss kom, de har en sønn som er ett år eldre enn Johanna og hun elsket å kjøre sammen med han [:D]

Back
Topp