*Min vei til et lettere liv*

Sebrastriper

Elsker forumet
Jeg trenger litt ekstra motivasjon for å klare målene mine, og da satser jeg på at en dagbok og masse tips og inspirasjon fra dere andre kan hjelpe meg :)

Jeg er nå inne i en prosess for å få slankeoperasjon, men har en del kilo jeg må gå ned for å få gjennomføre operasjonen :)

Har BMI på 49, kan opereres med BMI på 45, altså jeg må minst 12 kg ned!!!

Har akkurat vært på ferie sammen med masse familie og da er det ikke så lett å være flink med mat og drikke, selv om vi har gått en del turer og vært mye i aktivitet :) Dessverre viste vekta + 1 etter ferieturen :( Jeg har ferie frem til 20.august, så har gode muligheter til å fokusere bra på både kosthold og trening :) Men så var det denne motivasjonen da :( Er noen dumme tanker som har grodd seg litt fast nå, klarer ikke helt å tro at jeg skal klare dette målet og jeg orker ikke å komme til kirurgen å få beskjed om at jeg må bruke x antall måneder til for å komme ned på rett BMI før jeg får ny operasjonsdato!

Satser på at jeg skal kunne få et sunt og bra kosthold framover og være i aktivitet minst 1-2 økter hver dag :) 1 powerwalk og en treningsøkt :)
 
Back
Topp