Min vei mot maibebis

Bittelillelykkeliten

Forelsket i forumet
Tenkte jeg kunne lage meg et sted her hvor jeg kan skrive ned tanker og bekymringer (vet det blir nok av dem :p ). Enn så lenge så er det ingen andre enn samboer og meg som vet om at vi er gravide, så har liksom ingen å prate med om det heller, utenom den blivende pappaen da ❤️

Er idag 5+3.
Har hatt noen symptomer den siste tiden, bla. ømme bryst, rare mensmurringer, hetetokter, såre knopper og jeg er ekstremt oppblåst :p
Var hos legen på fredag (5+1) fordi jeg har hatt så mye vondt og jeg var redd det var noe som ikke stemte, men det var både negativ CRP og HCG i urinen, så legen trodde alt var i orden og at jeg bare er uheldig med ligamentsmertene mine :)

Vi har bestilt TUL 20.10, da er jeg i uke 8+5.. håper på bankende hjerte og at alt er i orden da! ❤️ Har også bestilt UL igjen ved 12+0, dagen før vi skal annonsere familieforøkelsen for familien. Håper vi får et nogenlunde OK bilde å vise de kommende oldeforeldrene og besteforeldrene :)
 
5+6 !

I morgen er vi halvveis til 12 uker.. kunne ikke tiden gått litt fortere nå?! :p
Fortsatt kjempeømme, tunge, varme bryst og murringer/stikninger i tide og utide. Har begynt å kjenne på kvalmen så vidt nå, kommer brått og uten forvarsel :p Enda ikke kasta opp, men hatt veldig lyst mange ganger, bare for å "få det gjort" .. hater den kvalme-følelsen -.-

Kjøpte en body str 54 og et par nyfødtsokker samt boka "Verdens beste pappa" til samboer her om dagen, og la det på spisebordet til samboer kom hjem fra jobb (jeg var på jobb selv da).. Han ble veldig veldig rørt og hadde visstnok grått en skvett, fine mannen min ❤️ Tror han blir verdens beste pappa!
 
6+0❤️ halvveis til 12 uker!
Vært så trøtt de siste dagene.. øyelokkene bare faller ned, til og med når jeg kjører bil .. farlig symptom det der!
Våkner også hver natt og må tisse nå, sover kanskje dårligere av det også.. zZzz
 
Back
Topp