Min vei mot førstemann

Masse masse lykke til i morgen. Håper du får se et bankende lite hjerte og blir betrygget igjen. Vondt å gå rundt å være så bekymret og usikker. God klem til deg ❤
 
:Heartred:Heartred Jeg er litt roligere nå, men fortsatt veldig nervøs for morgendagen.

Har ikke blødd noe mer og kvalmen kom snikende tilbake i går ettermiddag. Gikk hele lørdagen uten kvalme, og nå er jeg faktisk litt glad den er tilbake. Den betrygger meg selv om det er grusomt!

Masse lykke til Timi :Heartred:Heartred:Heartred krysser alt for at du får en god opplevelse. Jeg tror virkelig på spiren din :Heartbigred
 
Lykke til imorgen fine deg ❤️❤️❤️
Tusen takk ❤️
Masse lykke til i morgen! Vi tar gledelig en oppdatering når du føler for det! :)
Takk, jeg skal holde dere oppdatert :happy:
Kvalmen er utrolig nok god å ha til tider :Heartred Gleder meg til i morgen! Jeg finnes ikke bekymret :love2 Er det sent eller tidlig på dagen?
Ja, utrolig nok :hilarious: Har time tidlig på dagen, heldigvis! Så slipper jeg å grue meg lenger enn nødvendig :love7
 
Masse masse lykke til i morgen. Håper du får se et bankende lite hjerte og blir betrygget igjen. Vondt å gå rundt å være så bekymret og usikker. God klem til deg ❤
Tusen takk for gode ord ❤️
Masse lykke til Timi :Heartred:Heartred:Heartred krysser alt for at du får en god opplevelse. Jeg tror virkelig på spiren din :Heartbigred
Åå, takk ❤️ Jeg tror faktisk litt jeg også nå! Hvordan går det med deg?
 
Håper det har gått bra i dag ❤️ Tenker på deg ❤️❤️
 
7+4

Jeg er så letta! Vi så verdens fineste bønne på 11,9 mm og en hjertefrekvens på 161 slag i minuttet. I følge Medicus er jeg 7+3 i dag, men jeg tror jeg bare forholder meg til min egen utregning enn så lenge!

Jeg har blødd fra et hematom under fostersekken, men gyn sa det ikke var noen blødning på gang nå. Hun anbefalte ny ultralyd om 2 uker for å sjekke om hematomet forsvinner. Det er absolutt ikke meg imot, jeg tar gjerne en ny titt på bønna :Heartred
 

Vedlegg

  • 2A037DF3-2AB1-4275-8D5E-C6C5A41FFEB1.jpeg
    2A037DF3-2AB1-4275-8D5E-C6C5A41FFEB1.jpeg
    467,7 KB · Visninger: 90
7+4
Jeg er så letta! Vi så verdens fineste bønne på 11,9 mm og en hjertefrekvens på 161 slag i minuttet. I følge Medicus er jeg 7+3 i dag, men jeg tror jeg bare forholder meg til min egen utregning enn så lenge!

Jeg har blødd fra et hematom under fostersekken, men gyn sa det ikke var noen blødning på gang nå. Hun anbefalte ny ultralyd om 2 uker for å sjekke om hematomet forsvinner. Det er absolutt ikke meg imot, jeg tar gjerne en ny titt på bønna :Heartred

Hurra :love017 Perfekt bønne!!! :sad010
 
Åh nydelig lille ❤️
 
7+4
Jeg er så letta! Vi så verdens fineste bønne på 11,9 mm og en hjertefrekvens på 161 slag i minuttet. I følge Medicus er jeg 7+3 i dag, men jeg tror jeg bare forholder meg til min egen utregning enn så lenge!

Jeg har blødd fra et hematom under fostersekken, men gyn sa det ikke var noen blødning på gang nå. Hun anbefalte ny ultralyd om 2 uker for å sjekke om hematomet forsvinner. Det er absolutt ikke meg imot, jeg tar gjerne en ny titt på bønna :Heartred
Ååå, gratulerer så mye med en nydelig liten bønne ❤️❤️
 
Åh fantastisk!! ❤❤ Dette var gode nyheter! Så glad for at det gikk bra med deg i dag. Håper du nå slipper mer blødning og bekymringer.
 
Tusen takk for gode ord ❤️

Åå, takk ❤️ Jeg tror faktisk litt jeg også nå! Hvordan går det med deg?

Beklager sen svar! Går fint med meg, kan ikke klage - bortsett fra ekle symptomer har svangerskapet egentlig gått strålende, ingen blødninger eller avvikende mål så langt.

Hvordan er formen din?? :)
 
Beklager sen svar! Går fint med meg, kan ikke klage - bortsett fra ekle symptomer har svangerskapet egentlig gått strålende, ingen blødninger eller avvikende mål så langt.

Hvordan er formen din?? :)
Åh, så bra :Heartred

Formen er ganske laber, er stort sett kvalm fra jeg står opp til jeg legger meg. Men jeg kaster ikke opp og jeg har ikke hatt noen flere blødninger, så jeg er happy!
 
Skal du på noen flere tidlige ultralyder? ❤️
Fikk faktisk en sniktitt hos fastlegen i dag! En fin sprellende liten sak :Heartred Ble så gira at jeg dro rett hjem og bestilte meg en privat UL om 3 uker :hilarious:
 
9+4

Og dagene snegler seg av gårde! Jeg var på første kontroll hos fastlegen i dag og fikk se verdens fineste lille knøtt på utvendig ultralyd. Absolutt ikke topp utstyr, men man kunne se hjerteaktivitet og bevegelser. Den sprellet så fint med verdens korteste armer og bein :Heartred Synes det var så morsomt å se, så måtte hjem og bestille meg en privat ultralyd når jeg er 12+3. Trenger noe å se frem til før OUL, det er jo en evighet til :hilarious:

Formen ellers er veldig opp og ned. Mye kvalm, men jeg fungerer relativt normalt. Noen dager har jeg ekstremt lite energi, og kan bli helt slått ut av en tur på butikken, mens andre dager får jeg lagt inn en liten treningsøkt. Veldig fornøyd med at jeg er i form til å bevege på meg i det hele tatt.
 
Det er så godt å se at det går bra med deg. ❤
Håper kvalmen roer seg litt snart. Slitsomt å være uvel hele tiden.
 
Back
Topp