Min utrolige snille engel !!!

Linka

Gift med forumet
Jeg må bare si at dette er helt utrolig. Har ligget i nesten to uker og ventet på at han skal dette tilbake i gamle vaner, men det skjer ikke.
Gutten min sover ca 7 - 8 timer om natta. Fra ca 22.00 / 23.00 - 05.00 - 06.00.

Og i natt sov han fra 23.00 - 07.30.

Jeg er så utrolig takknemmelig over at han har funnet en døgnrytme som funker for oss også. Greit nok kan han ligge og pludre for seg selv en halvtime før han sovner, men han gråter nesten aldri.
Desverre da så vil han heller sutte litt på fingrene sine enn smokken, men håper at han ikke fortsetter med det utover.

Ville bare dele min glede med dere !!! All ekstra energi jeg får stråler ut i godt humør og kosestunder med barna om dagen !!

Takker også alle som var der for meg under min lille depresjon. Jeg vet de forsker på en link mellom lite søvn og svangerskapsdepresjoner og jeg må si at jeg tror nok det har en stor betydning at foreldrene får sove. Virker slik på oss ihvertfall.

Klemmer fra Linka, Christian og lille Alexander.

åååå...så utrooolig deili da!![:D] kansje det er håp for meg også en dag...nå går jeg mest å surrer, slitsomt med en som har fått kolikk ja!!

heldig du, ser at ungen din bare er 1 mnd ca... Jeg har en på snart 4 mnd og han sover slik som din og begynte med det for ca. 1 mnd siden. Så synes ikke du har noen grunn til å klage.........får heldigvis også sove litt sammenhengende nå

Dere er heldige dere!!![:D]
Herlig bilde av "trollgutta"...
Håper vi sees igjen snart da,og takk for i går![;)]

Hei hei lille star83.
Ja, takk for en kjempekoselig dag. Christian syntes det var så koselig og jeg koste meg veldig. Etter nesten 2 år bosatt her har jeg endelig funnet noen venner. Tar et lite treff igjen snart vi vet du. Skal sette inn spiralen i morgen så da kan jeg kanskje bli litt redusert, men håper at det ikke blir for ille.
Kjempefine bilder av unga våre og pusen.
Klem

Å, så heldig! Nyt det max!

Her er det slett ikke slik. To ganger har det skjedd at han har sovet 3 timer i strekk, ellers er det 2-2,5timer.

Huff da Sara73. Det hørtes ikke morro ut. Håper det forandrer seg snart.
Klem

Jeg tror også at nattesøvnen er veldig viktig for at vi småbarnsmødre skal ha energi og godt humør på dagtid!
Og jeg er så heldig at nå har lillegutten min sovet 7,5 timer to netter på rad [:D]
Han sover fra 24-07.30. Helt fantastisk! Føler meg som et helt annet menneske da [;)]
Men det kan jo hende det snur så jeg nyter det mens jeg kan [:)]

Kunne ikke vært mer enig snusken. Nattesøvn har mye og si. Her sover han så godt at dagene går strålende. Han sover mye på dagtid også, men regner med at det vil forandre seg.

Emina sov nesten 7 timer i strekk natta som var,super deilig!!![:D]
Er jo ikke ille ellers heller,men var deilig med litt ekstra søvn helt alene...[;)]

Misunner dere som får over 2,5 timers søvn på natta!! Er så sliten når dagen kommer, føler ikke jeg har fått sove på flere måneder nå. Siste 2 måneder av svangerskapet sov jeg ikke mer en 2 timer i strekk heller...
Gleder meg til den natta kommer når hun sover [:)]

Håper den kommer snart. Tok noen uker før Alexsander sov hele natta også. Trodde aldri jeg ville få nok søvn. Hvis mulig prøv og slapp av når henne gjør det så kommer det nok.

Back
Topp