Min uoppfylte drøm...

Nullenusken

Forumet er livet
Åh, jeg er så spent!
Har hatt helt ekstremt med bivirkninger på pergo'en denne måneden......
Tenk, nå er vi 28pp..... Føles som evigheter siden vi begynte prøvingen, samtidig føles det som i går!
Bryllupsreisen i Thailand hvor vår lille kjærlighetsspire skulle starte livet.... Tenkte jo aldri tanken på at vi ikke skulle klare å bli gravide!!! Sånt skjedde med alle andre, ikke oss!

Nå har tiden gått, og mensen har kommet når den skal.... Noen få ganger har jeg hatt håpet, for den har vært litt forsinket, men den kom likevel!
Gyn finnes ikke noe galt på oss heller.... Sukk.... Er så frustrerende.... Hadde hun bare funnet noe galt!
Før utredningen var min store skrekk at de SKULLE finne noe galt, men nå ønsker jeg faktisk at de hadde funnet noe.... Noe man kunne fikse slik at jeg kan bli gravid! Men vi er en av de uforklarlig barnløse....
Spesielt blir jeg lei av kommentarene om at vi har god tid! Ja, vi er bare 23 år, men vi har jo prøvd i snart 3 år likevel! Tiden er like lang for oss selv om vi er 23 og ikke 33.... Fungerer det ikke, så fungerer det ikke.... Joda, vi har bedre tid til å få FLERE barn, men denne første skulle jo egentlig vært 2 år nå den...
Føler faktisk en sorg over det... Sørger over mangelen på barn.... Høres merkelig ut, men det føles som om jeg har mistet noe....
Nå er vi igang med andre forsøk på pergo.... Gyn sitt lille forsøk på å få oss igang.... Jeg er iferd med å miste motet.... Er altfor mye bivirkninger til at jeg orker dette så mye mer....
Vet ikke hva vi skal gjøre...... Verden er så fryktelig urettferdig....

Bare noen få dager til IKM nå.... Håper.... men tør samtidig ikke håpe...
 
Hei! [:)]

Så utrolig trist at det har tatt sånn tid og at de ikke finner noe galt. Jeg skjønner godt hva du mener når du sier det hadde vært bedre om de fant en grunn som de kunne ha retta på. Vi visste jo egentlig fra dag 1 at det var noe galt med meg, men det var en lettelse å finne ut hva det var.

Ønsker deg all lykke til nå, håper dere får det til og det fester seg en spire i magen din! Unner deg det virkelig nå! Skal følge med! [:)]
 
Tusen takk, Kimminen... :)
Har vært mange tunge tider, men håper det snart snur....
IKM er nå tirsdag 11.nov, og jeg håååååper på positiv test da, selv om det ikke føles som om noe er på gang....
Ingenting er desverre annerledes fra alle de andre månedene der jeg har innbilt meg at jeg er gravid, heheheh....
 
 
Testet i dag.... Negativ igjen............
Sto med hjertet i halsen og ventet og ventet.... Men bare en - og ikke en +......
Nå er det fortsatt noen dager til IKM og har ikke fått TR ennå, men jeg er så redd... Redd for at vi ikke har klart det denne gangen heller...
Kroppen min er hvertfall ikke slik den skal!!! Helt på styr rett og slett! Både fysisk og psykisk.....
Hormonene tyter snart ut av ørene på meg.... Lurer på om noe av det kan være baby jeg... og ikke bare pergo........
Er hvertfall utrolig lei av usikkerheten nå........
 
Det var trist med neg.test...testet selv neg. i dag men fikk ikke brukt morra urinen...skal du teste igjen i morra????Vi har ikm samme dag,er på min første pergo mnd. fikk også mye bivirkninger av pergoen men no er det begynt å gå tilbake. kjenner du antydninger til tr????
Håper no tr. holder sæi borte hos dæi sånn at du får en positiv test en av dagene framover[;)]
Krysser fingrene for dæi.
 
Kjære lille venn.... vi lengter etter deg!!!!!
Aner ikke hva jeg skal gjøre... Skulle ønske så virkelig jeg kunne være en av dem som kunne bestemme seg for at "nå skal vi få barn", og en måned senere er de gravide.....
Tenk, vi er nå 30pp.... Helt uvirkelig....
Føler meg fryktelig alene.... Ingen av vennene eller familien min vet hvordan det er...
Ikke engang  min kjære klarer å forstå hvordan det føles....
Følelsen av å være mislykket er så ufattelig sterk............
Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre.....
Er desperat... Må være gravid NÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Og her sitter jeg med bindet på slutten av mensen, og på starten av en ny måned som sannsynligvis ender i skuffelse....
Orker ikke håpe lengere........ Vil bare gråte.... hele tiden...
 
huff, gir deg en stor trøsteklem jeg . Verden er rett og slett urettferdig og det hjelper ikke at folk sier dere har god tid.

Har akkurat vært til utredning selv også, og de fant ikke noe feil på noen av oss heller. Vi skal prøve på inseminasjon vi da. Legen ville at jeg skulle ta pergo og puregonsprøyter, så på UL dag 10 for å sjekke hvordan det ligger an med eggproduksjonen min og sette dato for insetting av sperm fra sambo. Han skal avgi prøve den dagen jeg skal inn, så de får preppet og renset den før de setter den inn. Jeg fikk beskjed om at det er den enkleste formen for hjelp de gir i Porsgrunn. Han trodde ikke jeg hadde tette eggledere eller noe sånt siden jeg ikke har smerter ved TR og alt er regelmessig, dermed skal vi prøve det her først og så heller se om vi må ta kikkulsoperasjon etterpå om det ikke funker...

Dere har ikke fått forespeilet noe sånt da? Jeg hadde regnet med at jeg ble satt på pergo bare, men han ville gjøre mer enn det siden jeg har regelmessig mens og EL.

Ønsker dere lykke til og krysser fingrene for at det skal klaffe for dere snart!!

Go'klem til deg fra meg![:)]
 
Så trist å lese dagboken din[:(] Kjenner meg godt igjen i tankene dine.
Jeg blir så irritert når folk sier at man har god tid. Jeg er 22 og får høre det stadig vekk, selv av gyn. Hun mente at jeg hadde 20 år på meg. Men selv om vi er unge, så betyr det ikke at ønsket om baby er noe mindre for det.

Sender deg en stooor trøsteklem
Masse lykke til, håper du får positiv test snart[:)]
 
Back
Topp