min UL opplevelse..

Elin.a

Blir kjent med forumet
idag har jeg vært på ord. UL ..det var bare HELT fantastisk!! for en enorm opplevelse, og herregud så mange detaljer man får se! :D vår lille engel lå opp ned og bevegde seg hele tiden, bena var samlet sammen og i kryss så jeg ble litt nervøs for at vi ikke fikk vite kjønn ..men det fikk vi! vi venter en liten jente <3 <3 tårene bare trillet ..

termindato ble flyttet en dag, så istedenfor den 9.feb er det nå termin den 8.feb.

etterpå var det avgårde for å fortelle de fantastiske nyhetene til den kommende bestemor, og både barnefar & jeg har hatt X antall telefonsamtaler og tekstmeldinger idag. SÅ herlig når folk rundt oss blir så glade!

vi kjøpte også det første lille plagget til prinsessa vår idag <3 en lyserosa (jeg liker egentlig ikke rosa, men denne rosafargen var dus og fin) kosedress.

emoticon

Gratulerer så masse med lillejenta:D Er så masse fint til jenter. Selv venter jeg gutt, synes det er mer utvalg til jenter:)

tuusen takk! ja virker som om det er et hav av jenteklær å velge mellom, og ikke fullt så mye til gutter ..litt teit egentlig. men herlig at du skal få en liten gutt da!! :D gratulerer til deg også! nå virker det hele mye mer virkelig!

Høres ut som dere har hatt en fin ul-opplevelse og en koselig dag:)) Gratulerer!!

Ja, det er helt fantastik. Gratulerer med ei lita jente i magen.
Jeg har også vært på UL i dag, og min termin ble flyttet  fra 8- feb til 9. feb, omvendt av deg.

Gratulerer så mye med ei jente i magen:)

nommen!! grattis med vel overstått ultralyd

tusen takk ! :D
vi driver å planlegger å bestille en privat 2D UL time om en sånn ca 3 ukers tid ..den opplevelsen var jo helt unik!

Anemor80 skrev:
Jeg har også vært på UL i dag, og min termin ble flyttet  fra 8- feb til 9. feb, omvendt av deg.

haha morsomt da!

Back
Topp