Min tur!!!!!

MissFine

Forelsket i forumet
Skulle egentlig vært å gitt litt blod om en time og måtte derfor bare ta en test først for sikkerhet skyld. Er 4 dagen over IKM( blenda hvit test på IKM dagen) Hadde bare digital igjen og ventet derfor til i dag. Og der lyste det GRAVID. Er i lykkerus [:D][:D][:D]
 
Gratulerer masse og velkommen hit[:)]
 
Gratulerer så mye. [:)][:)][:)]
 
ORIGINAL: Becky87

ORIGINAL: Lille85

Gratulerer masse og velkommen hit[:)]
 
hehe, så artig da :) Får en ikke gi blod når en er gravid altså?
 
Gratulerer så masse!! [:)]
 
ORIGINAL: høstbaby09

hehe, så artig da :) Får en ikke gi blod når en er gravid altså?

Gratulerer så masse!! [:)]
 
ORIGINAL: Lille85

Gratulerer masse og velkommen hit[:)]
 
ORIGINAL: høstbaby09

hehe, så artig da :) Får en ikke gi blod når en er gravid altså?

Gratulerer så masse!! [:)]

 Tusen takk for gratulasjoner [:D]

Nei, man kan ikke gi blod, spiren trenger alt(det er ikke så farlig,men mange blir litt blodfattig under svangerskapet.) Jeg skulle gi bare blodplatene i dag. Da tar de ut litt og litt, sentrifugerer det og setter inn igjen resten. Så får man medikamenter for at blodet ikke skal klumpe seg. Og det kan skade spira. Så nå kan jeg ikke gi blod før 01.10.10 og det er jeg veeeeldig glad for [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: MissFine

ORIGINAL: høstbaby09

hehe, så artig da :) Får en ikke gi blod når en er gravid altså?

Gratulerer så masse!! [:)]

Tusen takk for gratulasjoner [:D]

Nei, man kan ikke gi blod, spiren trenger alt(det er ikke så farlig,men mange blir litt blodfattig under svangerskapet.) Jeg skulle gi bare blodplatene i dag. Da tar de ut litt og litt, sentrifugerer det og setter inn igjen resten. Så får man medikamenter for at blodet ikke skal klumpe seg. Og det kan skade spira. Så nå kan jeg ikke gi blod før 01.10.10 og det er jeg veeeeldig glad for [:D][:D][:D]

 
 
Åh, har aldri kunnet gitt blod jeg. [8D] Men, har vært melkedonor i stedet, og det tenkte jeg at jeg skulle være denne gangen også. [:)]
 
 
Uansett, kjempekoslig med flere jenter på forumet! [:D]
 
ORIGINAL: høstbaby09

ORIGINAL: MissFine

ORIGINAL: høstbaby09

hehe, så artig da :) Får en ikke gi blod når en er gravid altså?

Gratulerer så masse!! [:)]

Tusen takk for gratulasjoner [:D]

Nei, man kan ikke gi blod, spiren trenger alt(det er ikke så farlig,men mange blir litt blodfattig under svangerskapet.) Jeg skulle gi bare blodplatene i dag. Da tar de ut litt og litt, sentrifugerer det og setter inn igjen resten. Så får man medikamenter for at blodet ikke skal klumpe seg. Og det kan skade spira. Så nå kan jeg ikke gi blod før 01.10.10 og det er jeg veeeeldig glad for [:D][:D][:D]



Åh, har aldri kunnet gitt blod jeg. [8D] Men, har vært melkedonor i stedet, og det tenkte jeg at jeg skulle være denne gangen også. [:)]


Uansett, kjempekoslig med flere jenter på forumet! [:D]

Hehe. Det har ikke jeg vært..... enda.. Første spire dette[:)] Jeg går på sykepleien og har vært i saniteten, så har blitt stukket mye de siste åra, men var litt nervøs første gang for det.. ( stor, tykk nål [&:] )

Gleder meg til å bli kjent med dere her inne [:)]
 
Gratulerer med spiren[:)][:)]
 
Gratulerer så mye!
 
ORIGINAL: Godei

Gratulerer sååå mye og velkommen inn hit[:D][:D] Ja nå må du bare beholde blodet selv til din lille spire[;)] BTW kjempeflott at du gir blod da.. Jeg har blodtype AB rhesus minus, så jeg burde gjøre det jeg også..men jeg har angst for sykehus og di..[8D]

Har 0 rhesus minus..så de har ringt meg ofte.. hehe. universalgiver.
Takk for gratulasjon [:)]
 
Back
Topp