min tur:)

mammatilTheodor

Elsker forumet
hva slags inntrykk har dere fått av meg da??[:D]
tur og kjør!

ingen som har fått noe inntrykk av meg????[:(][:D]
er nok ikke den meeeest aktive brukeren.. men er her jo en del da[:D]

ORIGINAL: 3 stars

Kjempesøt sønn har du ihvertfall, men aner desverre ingen ting om dæ[:)].

takk for det[:D] skjønner jeg må begynne å stikke meg litt mer frem ja![:)]

Du er nok like anonym i bv-gjengen som meg, tenker jeg. [:)]
Har jo sett deg inne her, men jeg legger sjelden merke til enkeltpersoner, og er i tillegg utstyrt med teflonhjerne, så husker ikke hva hver enkelt her inne står for, mener om eller liker/ikke liker osv...[:)]

ORIGINAL: MercedesBærta

Har jo sett deg inne her, men jeg legger sjelden merke til enkeltpersoner, og er i tillegg utstyrt med teflonhjerne, så husker ikke hva hver enkelt her inne står for, mener om eller liker/ikke liker osv...[:)]

Jeg også.....

ORIGINAL: MercedesBærta

hehe[:)] ser sånn ut gitt! og jeg må jo innrømme jeg er litt sånn som deg når det gjelder den teflonhjerna[8D] me jeg har faktisk lagt merke til deg[:D] eller.. husker ikke noe spes du har skrivd og sånn, men kjenner iallefall igjen nicket ditt, ikke så værst bare det[;)]

Du virker så utrolig koselig!!!

Har tenkt det så mange ganger faktisk at jeg kunne tenke meg og bli kjent med deg [:)] Trivelig dame med mange gode råd på lur og en artig komentar i ny og ne [:D][:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Du virker så utrolig koselig!!!

Har tenkt det så mange ganger faktisk at jeg kunne tenke meg og bli kjent med deg [:)] Trivelig dame med mange gode råd på lur og en artig komentar i ny og ne [:D][:)]

moi? da blir jeg i tilfelle meeeget rørt her jeg sitter![:D][:D] Det var jo utrolig koselig skrivd da![:D] you made my day!

Ja, det var jo deg det var snakk om [:D][:)]

ORIGINAL: ~Ritamor~

Ja, det var jo deg det var snakk om [:D][:)]

*smask* til deg![:D] hvor er du fra da?

Jeg bor i ville vesten jeg dessverre.. Så er langt unna, men skal nå til Oslo i sommer en tur da [:)]

Back
Topp