Min tur? :(

Minisusa01

Glad i forumet
Himmelbarn
Augustlykke 2022 ❤️
da er det kanskje min tur? Hatt en dårlig følelse siden igår... skal være 7+0 idag. Hadde vondt ved skambeinet igår. Idag har jeg starta å blø. Heldigvis ikke mye så det er jo håp? Men likevel. Har fått time hos lege i morgen til ultralyd men han har ikke apparat til innvendig så han må ta utvendig. Så er ikke sikkert vi får så mye ut av det. Skal på TUL hos gyn på mandag hvor han tar innvendig, så da får jeg vel vite mer, men jeg klarer ikke vente til mandag :(

Veldig lenge å vente til mandag! Jeg sender deg mange styrkeklemmer, og jeg håper så inderlig at du får gode nyheter i morgen :Heartred Synes det er så mange i gruppa vår med dårlige nyheter om dagene :( Krysser alt jeg har dere :Heartred

Veldig lenge å vente til mandag! Jeg sender deg mange styrkeklemmer, og jeg håper så inderlig at du får gode nyheter i morgen :Heartred Synes det er så mange i gruppa vår med dårlige nyheter om dagene :( Krysser alt jeg har dere :Heartred
Takk! Jeg stoppa faktisk å blø nå. Det var kun det lille som var når jeg skrev innlegget. Nå er det ingenting på papiret heller. Ikke om jeg prøver å tørke liten opp heller. Så jeg tar det som et positivt tegn :)

Jeg blødde i går, stoppa i dag, å alt så bra ut på ul. Så det kan gå bra :Heartred krysser fingrene for deg:Heartred

Takk! Jeg stoppa faktisk å blø nå. Det var kun det lille som var når jeg skrev innlegget. Nå er det ingenting på papiret heller. Ikke om jeg prøver å tørke liten opp heller. Så jeg tar det som et positivt tegn :)

Det er et positivt tegn ja! Satser på at det bare var en ufarlig blødning :D:Heartred

Nå blør jeg igjen, men vi får bare ta dagen i morgen som den kommer

Veldig skummelt med blod i et svangerskap, men ofte går det fint, krysser fingrene for deg :Heartpink
Denne artikkelen kan kanskje hjelpe deg på litt bedre tanker frem til mandag :)

Back
Topp