Min tur!..

Nordby89

Prøver på ett nytt familiemedlem❤️
I dag er det min tur til og få hilse på den lille skapningen som har bosatt seg i min kropp:)
Håper alt står bra til med den lille.. Gruer meg veldig til denne timen, da mannen må jobbe og ikke får vært med:(

Så dumt han ikke får være med idag, går nok fint skal du se :) er så kjekt å få se, hvilken uke er du i?

Jeg er 10+0 i dag:) Ja, bare og krysse fingrene for at dette går bra.. Var også på ul i uke 10 med sønnen vår og alt var bra da;) Satser på at alt er like bra denne gangen:)

Skal hilse på vår lille marsboer også, gruer meg skikkelig. Men tenk så deilig det er når alt står bra til ♡ lykke til idag

Lykke til i dag! Det går nok fint! Men man er nervøs, var på onsdag og gru/gleda meg masse! :):D

Det gikk så fint:) Alt så bra ut, men jeg skal videre til riksen om 2-3 uker og ta utvidet ultralyd da mannen sin side har problemer med at hjernen blir utenfor hodet.. Ellers var alt helt fint:);)

Det gikk så fint:) Alt så bra ut, men jeg skal videre til riksen om 2-3 uker og ta utvidet ultralyd da mannen sin side har problemer med at hjernen blir utenfor hodet.. Ellers var alt helt fint:);)
Oi, det var en uhyggelig ting å bli sjekket for! Håper alt er bra om 2- 3 uker også <3

Det hørtes skikkelig skummelt ut!
Men når man er klar over "ting" i familien så får man jo heldigvis sjekket for det.

Masse lykke til!

Back
Topp