Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Blir UL imorgen, trenger bare en bekreftelse på at det er SA. Blør, men foreløpig ingen smerter eller klumper.. Blir helt gal av å vente... Forventer det verste. Noen andre som har mistet på samme tidspunkt ?! Skulle jo tro man fikk smerter...
Eg mista 5+3, hadde noen grusomme smerter, låg i forsterstilling ein heil dag, før det bare va "litt" vondt. Blødde i fem dagar. Masse lykke te i mårå, krysse fingrane for deg <3 Kan jo verr det går bra, blødninger e det mongen så får. E jo o noen så vente to eller flere men miste en tidelig. Eg tenke jaffall positivt for deg te du har fått endelig svar
Sniker fra august
Jeg mistet 7+2,og det var ingen tvil om hva som skjedde. Intense smerter,klarte ikke stå oppreist på to dager,og begynte med brun blødning til det gikk over til rød vanlig blødning. Hadde også blødning 4+2 og 4+3 dette svangerskapet,med vanvittige smerter til,men her inni bor det fortsatt to friske enegga jenter,så alt kan være normalt jeg var heller ikke bekymret når jeg blødde i dette svangerskapet selv om det var voldsomt vondt,for magefølelsen sa at alt var bra. Merkelig men sånn var det nå..