Min tur...

Goldenchild

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg burde være lykkelig for at jeg ikke har noen som helst plager...bortsett fra litt murringer nå og da,
og selvfølgelig kvalme nesten konstant hele dagen.
Det er altså min tur til UL i morgen.
Vet ikke hva det er med oss her inne i juni-gjengen, men det er så mange som har falt bort,
og flere til melder om blødninger... :(
Jeg er veldig nervøs for morgendagen, og tør ikke tenke på hva som møter meg...
Det er vel også kanskje fortidlig å si om vi vil finne et bankede hjerte.
Synes virkelig vi kan få lov til å beholde de som er igjennom her nå <3

Skjønner at du er nervøs, sitter her jo selv og holdt på å drite på meg av nerver tidligere i dag. Men dette går bra! Krysser alt jeg har <3

Det går nok bra! Resten av junibarna skal bli!! Masse lykke til :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Enig med deg, vi må få beholde resten<3 Masse lykke til i morgen! :)

I følge statistikker vil 20% av alle som vet de er gravide, få en SA.
Av denne fantastiske gjengen på ca 120, vil det da være 24 stk som mister. Alt for mange har mistet allerede, og det er forferdelig! Jeg leser også at mange spontanaborter skjer på grunn av at "naturen rydder opp"
At fosteret har kromosom eller genetisk avvik som ikke vil gjøre det levedyktig.

Det er horribelt, men det er vel slik det må være :-(

Lykke til på UL! Jeg skal tenke på deg :-)

Det går bare bra ;) krysser fingrene for deg ;)

Lykke til kjære deg!
Dette går nok kjempe fint!
jeg var kjempe apataisk på ultralyden, for jeg var så redd vi ikke fant noe som helst!
MEn det gjorde vi :) - å det gjør nok du også! <3

lykke til:)

Jeg må flire litt i all min nærvøsitet...jeg spurte kjæresten om: "Enn visst det ikke er noe der inne da?"... Fikk til svar at... Ja da blir det ihvertfall enklere å gå på treningsstudioet :P
*Funny fucker* :D

Hvordan gikk det???

Litt blandede følelser akkurat nå...
Legen som skulle gjøre UL på meg kunne ikke pga et hastekeisersnitt, så jeg fikk "bare" tatt noen blodprøver og prate med en jordmor.
Hun kunne da fortelle meg at etter å ha sjekket mine papirer, hadde jeg en forsterket sjanse til å få tvillinger,
men det kom vi til og se ved den nye UL-timen jeg ville få om 2 uker.
Bah...jeg vil ha UL nå liksom...og ihvertfall etter hva hun sa...:-/
Godt er det ihvertfall at alt så normalt ut...<3

Litt blandede følelser akkurat nå...
Legen som skulle gjøre UL på meg kunne ikke pga et hastekeisersnitt, så jeg fikk "bare" tatt noen blodprøver og prate med en jordmor.
Hun kunne da fortelle meg at etter å ha sjekket mine papirer, hadde jeg en forsterket sjanse til å få tvillinger,
men det kom vi til og se ved den nye UL-timen jeg ville få om 2 uker.
Bah...jeg vil ha UL nå liksom...og ihvertfall etter hva hun sa...:-/
Godt er det ihvertfall at alt så normalt ut...<3
Ahh. Litt kjipt da når du er så forberedt på ul og så blir det ikke alikevel :/ men kanskje bare greit å vente 2 uker til for da ser de nok mer på ul :)

Kan jeg spørre hvorfor du har stor sjangs for tvillinger ? :)

Ahh. Litt kjipt da når du er så forberedt på ul og så blir det ikke alikevel :/ men kanskje bare greit å vente 2 uker til for da ser de nok mer på ul :)

Kan jeg spørre hvorfor du har stor sjangs for tvillinger ? :)

Jeg mistet en tvilling da jeg gikk med min eldste sønn, og jo eldre en vordende mor er, jo større sjanse er det for tvillingsvangerskap for eggene "krangler" om å gjøre en siste innsats som hun sa...

Back
Topp