CharlotteHard
Flørter med forumet
Då ser det ut som att vi är igång!☺
Hade time för övertidskontroll idag kl.10, å blir inte sent hem!
Efter UL å CTG såg nu allt bra ut, men inga tegn på att något var på gång. JM tänkte nu att hon ialla fall ville sjekke modning, å tro om hon fick chock när det var 5 cm åpning!
Så, nu ligger jag här å väntar på att det ska bli mer framgång!
Önska mig lycka till!
UPPDATERING:
Framgång fick vi!
Kl. 23.02 den 9. januar kom Hampus till världen. 51 cm lång och 3708 g tung.
Vattnet gick 18.44 (för att vara exakt ) och klockan 20.00 började jag känna ordentliga rier, då var vi 7 cm på väg.
Tog två akupunkturnålar i huvudet 20.30, för att hjälpa på avslappning mellan riene.
21.45 intog jag liggande stilling, hade pressier i lite över en timme, och 23.02 var han ute - vårt älskade lilla mirakel. Pappa klippte navelsträngen och är stoltare än tuppen
Kom hem igår, efter 3 goda dagar på barsel.
Hampus är en frisking och vi är gott igång med amming, till dygnets alla tider...
Livet är fantastiskt!
Hade time för övertidskontroll idag kl.10, å blir inte sent hem!
Efter UL å CTG såg nu allt bra ut, men inga tegn på att något var på gång. JM tänkte nu att hon ialla fall ville sjekke modning, å tro om hon fick chock när det var 5 cm åpning!
Så, nu ligger jag här å väntar på att det ska bli mer framgång!
Önska mig lycka till!
UPPDATERING:
Framgång fick vi!
Kl. 23.02 den 9. januar kom Hampus till världen. 51 cm lång och 3708 g tung.
Vattnet gick 18.44 (för att vara exakt ) och klockan 20.00 började jag känna ordentliga rier, då var vi 7 cm på väg.
Tog två akupunkturnålar i huvudet 20.30, för att hjälpa på avslappning mellan riene.
21.45 intog jag liggande stilling, hade pressier i lite över en timme, och 23.02 var han ute - vårt älskade lilla mirakel. Pappa klippte navelsträngen och är stoltare än tuppen
Kom hem igår, efter 3 goda dagar på barsel.
Hampus är en frisking och vi är gott igång med amming, till dygnets alla tider...
Livet är fantastiskt!