Min tur til bekymring :( (Opppdatering)

Dararamm

Glad i forumet
Har hatt ganske intens smerte nederst i magen fra i gårkveld.
I morgen da jeg var på do ble det litt rødt på pappiret og neste gang jeg var på do ble det ganske mye blødning og lit klumpete.
Har ringt sykehuset og skal på UL til mandag..... ser ut som det blir en lang helg for meg å vente på det.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Utover dagen på lørdagen etter jeg hadde vært i ro og hvilt begynte jeg å bli bedre, blødning ubetydelig og smertene borte.
Da bestemte jeg meg for å være dum og dro til Dyreparken på søndagen som planlagt for lenge siden. Der gikk vi og gikk i timesvis, jeg ble jo helt utslitt og fikk selvfølgelig til bake de smertene og begynte å blø igjen i dag.

Da var jeg på UL i dag, var så vidt jeg fikk komme inn fordi de hadde ikke fått beskjed at jeg hadde ringt i helga. Men jeg fikk grinet meg til en time.
Alt så bra ut og den lille har det bra der inne :) Uff så letta jeg ble.
Blødningen skyldes sannsynligvis forran liggenede morkake.

Fikk beskjed å ta det sånn passe med ro, ikke liksom ligge på sofaen til Februar men ikke bære for tungt eller overdrevne gåturer i Dyreparken altså.
Begynte sannsynligvis å blø på lørdag etter å bære hjem tunge bæreposer fra butikken på fredagen og blødde på mandag etter turen i dyreparken.

Krysser fingrene for at alt er bra.
Men kan du ikke komme før mandagen da?
Syntes d er rart å be noen vente når de er kommet såpass langt som du har...

Nei, skulle ringe igjen hvis det ble en kraftig blødning :(

Hun sa at jeg skulle bare fortsette som vanlig, kanskje unngå hard trening eller anstrengelse.

Ønsket jeg kunne bare komme inn i dag men men.

Ojoj :/ krysser fingrene for falsk alarm emoticon

Neei..så trist å høre!! Men vi satser på at det bare er falsk alarm...rart du ikke får komme til før mandag ja.. jeg tror jeg hadde overdrevet litt så jeg fikk komme til NÅ om det var meg.. kan umulig være noe godt å gå hele helgen å vente :( :( Hvor langt er du på vei? Håper det bare var en uskyldig blødning,som kan skje.. :)

Huff! Skjønner at du er bekymra! Krysser fingrene for deg! Så dumt at du måtte vente helt til mandag. Det er lenge å ventenprman er bekymra, ja.. :-(

Heidi:) skrev:
Neei..så trist å høre!! Men vi satser på at det bare er falsk alarm...rart du ikke får komme til før mandag ja.. jeg tror jeg hadde overdrevet litt så jeg fikk komme til NÅ om det var meg.. kan umulig være noe godt å gå hele helgen å vente :( :( Hvor langt er du på vei? Håper det bare var en uskyldig blødning,som kan skje.. :)

Er 14 uker i morra.

Prøvde å ikke dra noe unna når jeg snakket med sykehuset. Men hørtes vel ikke panikkslagen nokk ut gitt :/

Har ikke vært noen stor blødning igjen. Merka også at smertene ga seg når jeg fikk hvile litt på sofaen mens ungen sov. Men kom til bake når jeg måtte opp igjen. 
Prøver å ta det mest mulig med ro, men ikke lett med en to åring i hus.

Oppdatering.....

Back
Topp