Min tur til å være bekymret :( *Ny lørdag - ny blødning*

Kaktus_86

Elsker forumet
Var på UL på fredag. Sprellende spire og alt så bra ut <3
Lørdag fikk jeg en liten blødning. Ikke noe koagulert blod, men rødt. 
Søndag var det kun en pitteliten stripe på kvelden.
Var hos lege idag, som mente det var uskyldig og ikke noe å bekymre seg for. I ettermiddag kom det igjen en rød blødning. Ikke som mens-blod, men rødt. 

Håper så inderlig at dette kun er pga trykking på livmoren i forbindelse med undersøkelse, eller av stress (vært en travel uke). Er SÅ ikke forberedt på å miste NÅ! Rett etter vi fikk bekreftet at alt så bra ut :`( 
Er jo redd for at det er truende/begynnende SA jeg merker. Har foreløpig ikke sterke magesmerter, men en del murringer. 

Skal tilbake på ultralyd den 23.11. Så da får vi jo uansett bekreftet hvordan spiren har det. Ringer legen i morgen dersom det ikke gir seg ikveld. 

*sukk*

Trippelsukk... Gledet meg til å våkne idag. Skulle bare skrike ut at jeg endelig er 12 uker på vei.
Desverre fikk jeg enda en ny blødning, større denne gangen med stikkinger i livmorområdet. Drar ned på legevakten om en time. Må få sjekket opp dette. Dersom noe er galt vil jeg vite det :`( 

Hvis dette liksom skal bli vanlig i min graviditet kommer jeg til å få hjerteinfarkt før det er over. Tar gjerne kvalmen over dette altså! 

Litt morgensutring fra meg... Håper jeg kan oppdatere med gode nyheter senere idag. Men kjenner jeg forbereder meg på det verste nå. 

Prøv å slapp av/unngå å løfte så mye. og ring legen om du er bekymret.

Stor klem til deg

Dette skal gå bra

krysser fingrene for at det er helt uskyldig!! Hadde du innvendig ul? Kan jo hende det er litt blødninger etter det.

Jeg var på UL idag pga. brunlig utflod og slim i helgen. En stund etter UL-en fikk jeg rødbrun utflod på neste dotur. Siden har det ikke vært noe, så jeg antar det var pga. legen rotet opp i der både med spekelet(?) og den UL-pinnen.

Takk for fine ord jenter :) Dere er gode <3 

Var utvendig UL, men de trykker jo ganske hardt. Ble ikke nevnt noe om at jeg kunne blø etterpå. Synes de kunne gjort det ja. Uff. Og med disse hormonene så er det jo lett å bli overnervøs :p Rekner med jeg ikke er alene her ;) 

Sitter godt planta i en stol nå og skriver oppgave etter en utblåsning på sambo for en bagatell :p Stakkars mann! Bra de er godt advart mot hormon-monsteret som dukker opp. 

Sjakkruta skrev:
Jeg var på UL idag pga. brunlig utflod og slim i helgen. En stund etter UL-en fikk jeg rødbrun utflod på neste dotur. Siden har det ikke vært noe, så jeg antar det var pga. legen rotet opp i der både med spekelet(?) og den UL-pinnen.

Uff, spekel er aldri noe koslig! Makan til ubehagelig tingest :/ Sikkert derfor at det ble litt blødning da ja. Håper det går bra med deg videre også :) 

Så lenge du har vært på UL og sett hjertet slå er jo sjansene minimale for at det går galt.
Krysser fingrene for deg!! :-) Dette går så bra så!!! :-)  

Hormonmonsteret har kommet på besøk her i huset også... Men her er det kommende storesøster som får gjennomgå (mest fordi samboeren jobber ettermiddager og kvelder). Toårstrassen har kommet et halvt år for tidlig, og det klaffet ikke helt med mammas korte lunte om dagen... Håper hun ikke får varige men :-( 

Synnove skrev:
Så lenge du har vært på UL og sett hjertet slå er jo sjansene minimale for at det går galt.
Krysser fingrene for deg!! :-) Dette går så bra så!!! :-)  

Hormonmonsteret har kommet på besøk her i huset også... Men her er det kommende storesøster som får gjennomgå (mest fordi samboeren jobber ettermiddager og kvelder). Toårstrassen har kommet et halvt år for tidlig, og det klaffet ikke helt med mammas korte lunte om dagen... Håper hun ikke får varige men :-( 

Håper det jeg også :) Takk for det!

Hehe, nei hun får nok ikke varige men ;) Skjønner godt at det er vanskelig å skulle være småbarnsmamma samtidig som man er gravid. Synes det er vanskelig nok å være gravid med første jeg. Og nå har jeg ikke mange plager og klage over! Du får utnytte de stundene du kjenner humøret er bedre for litt kvalitetstid med henne da vettu :)

Hvordan gikk det?
Ga det seg eller?

Jeg hadde mye blødninger i forrige svangerskap, men undersøkelser viste alltid at alt var helt fint. Og har man sett ett bankende hjerte på ul så er jo sjansene for at ting går galt ganske så små.

Så lenge du ikke har magesmerter ville jeg nok slått meg til ro med at alt er normalt, selv om det er lettere sagt enn gjort til tider.

Synnove skrev:
Hvordan gikk det?
Ga det seg eller?

Det ga seg etter hvert. Men det spørs om jeg bare må innstille meg på at det kan bli sånn da jeg som person er lettblødelig. Vet ikke om det har noen sammenheng jeg :/ Satser på at alt er greit :) Får sett den lille igjen på onsdag, så håper alt står bra til! 

Back
Topp