Min tur til å få panikk

Katti

Forelsket i forumet
Februarlykke 2022❄️
Har vært veldig uvel, trøtt og kvalm i flere uker nå, men i morges var alt borte. Litt utpå dagen fikk jeg litt (sorry ekle detaljer) lysebrun utflod. Det kom litt mer nå i ettermiddag. Var på ultralyd 7+1 og så et embryo med bankende hjerte, og legen mente alt var normalt og fint. Legen målte det til å være ca. 6 uker, men mente det var helt vanlig og ikke noe og bekymre seg for. Skal være 9 uker i dag.

Nå har jeg skikkelig panikk og er redd det holder på å gå galt :(

Jeg hadde brun blødning i 1 uke og alt gikk fint :) med mindre du blør mye og du må skifte bind ofte så er det hent innafor - dette sa jordmor til meg :D det kan være at det er hormonell blødning, altså når du egentlig skulle hatt mensen, eller fra livmorshalsen osv. Tror ikke du trenger å bekymre deg! :)

Det er helt normalt at kvalmen avtar ogsånn, men skjønner du blir bekymra. Er ikke noe unormalt med slik utflod heller, ikke som jeg vet iallefall. Alt er sikkert i skjønneste orden:) men om du er veldig urolig går det jo kanskje ann å ringe lege imorra? Men de gjør jo ikke stort når man er så kort på vei, har du mulighet for å få ul hos lege? Eller privat? Slimhinnene er jo også ekstra skjøre nå, så kan hende derfor du hadde slik utflod. Har du vondt da?

Å, dere er gode! Håper virkelig dere har rett :)

Har ikke mer vondt enn jeg har pleid å ha, har hatt litt stikking og murring hele veien.

Det er helt normalt at kvalmen avtar ogsånn, men skjønner du blir bekymra. Er ikke noe unormalt med slik utflod heller, ikke som jeg vet iallefall. Alt er sikkert i skjønneste orden:) men om du er veldig urolig går det jo kanskje ann å ringe lege imorra? Men de gjør jo ikke stort når man er så kort på vei, har du mulighet for å få ul hos lege? Eller privat? Slimhinnene er jo også ekstra skjøre nå, så kan hende derfor du hadde slik utflod. Har du vondt da?

Skal faktisk tilfeldigvis til legen i morgen og de har ul apparat, så håper han vil sjekke!

Det går sikkert bra :) Men bra du skal til legen og sjekke hvertfall! Hvis du sier at du har hatt en del brun utflod og er veldig bekymret vil jeg tro legen din tar en ordentlig sjekk. Det virker positivt at du ikke har mer vondt enn du pleier å ha :)

Ja, da var det over. Ingen liv. Jeg må vente til mandag for å se om kroppen ordner opp selv.

Uff nei så trist. Masse lykke til videre og ta vare på hverandre nå:Heartpink

Så trist! :( Varm klem fra meg <3

Å nei så trist ❤️ håper du har noen rundt deg som tar vare på deg

Back
Topp