Min tur til å blø

Lix

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Så var det min tur til å blø ja.. Ikke friskt blod. Er så fryktelig redd for at det skal gå galt! Det stoppet opp igjen ganske fort, men jeg verker sånn i hele kroppen. Inkludert nedentil. Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå.. Vurderer å levere urinprøve i morgen tidlig for å sjekke hcg-nivå. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg noe lenger i frykt for at det skal gå galt..

Så var det min tur til å blø ja.. Ikke friskt blod. Er så fryktelig redd for at det skal gå galt! Det stoppet opp igjen ganske fort, men jeg verker sånn i hele kroppen. Inkludert nedentil. Kjenner jeg ble skikkelig pessimistisk nå.. Vurderer å levere urinprøve i morgen tidlig for å sjekke hcg-nivå. Kjenner jeg ikke klarer å glede meg noe lenger i frykt for at det skal gå galt..

Blødde du mye? [emoji33]

Det er helt sikkert bare uskyldig om det er lite og ikke friskt blod[emoji4] Er du langt på vei nå? Kanskje du kan få en tidlig UL?[emoji4]

Be om blodprøve pga mistenker sa. Da får du det. Urinprøve er mindre nyttig info.

Og etter det er sagt så skal jeg si:

Slapp av om du kan. Blødninger er helt normalt og trenger ikke bety noe så lenge det ikke minner om mens

Forstår godt at du er bekymret, aldri noe kjekt å se blod. Blødde selv noen dager i begynnelsen men har heldigvis sluttet. Håper det bare er uskyldig blødning!

Det er helt sikkert bare uskyldig om det er lite og ikke friskt blod[emoji4] Er du langt på vei nå? Kanskje du kan få en tidlig UL?[emoji4]
Jeg er 6+1 i dag.. Jeg har bestilt tidlig ultralyd til 8.mai, men håper jeg kanskje kan fremskynde den sånn som det er nå. Hååper det er et godt tegn at det ikke er friskt blod ja, men redd det kommer i neste omgang

Forstår godt at du er bekymret, aldri noe kjekt å se blod. Blødde selv noen dager i begynnelsen men har heldigvis sluttet. Håper det bare er uskyldig blødning!
Så bra det sluttet hos deg <3 Håper det ikke kommer mer her heller. Jeg blødde jo sist gang og det gikk bra, men likevel så blir jeg så urolig

Jeg er 6+1 i dag.. Jeg har bestilt tidlig ultralyd til 8.mai, men håper jeg kanskje kan fremskynde den sånn som det er nå. Hååper det er et godt tegn at det ikke er friskt blod ja, men redd det kommer i neste omgang

Håper du får fremskyndet og at alt er bra[emoji173]️

Krysser fingrene for deg:Heartred
Skjønner godt du blir bekymret, men hvis det er noe trøst så har jeg hatt småblødninger (ikke friskt blod her heller) i en uke. Var på ul på fredag, og det så bra ut. Og blødninger er jo helt normalt.
Håper du får positivt svar i morgen:Heartbigred

Krysser fingrene for deg:Heartred
Skjønner godt du blir bekymret, men hvis det er noe trøst så har jeg hatt småblødninger (ikke friskt blod her heller) i en uke. Var på ul på fredag, og det så bra ut. Og blødninger er jo helt normalt.
Håper du får positivt svar i morgen:Heartbigred
Takk<3 Ja hvis jeg tenker logisk vet jeg jo at det fortsatt kan gå bra, men likevel blir jeg såå bekymra!

Oppdatering. Jeg har ikke blødd noe mer heldigvis. Jeg dro til legen i går og fikk tatt blodprøve, så spent på resultatet i dag. Jeg kommer til å ta en ny også om et par dager for å se at ikke det synker. Fikk helt hetta i går siden jeg følte meg bedre enn på lenge og at jeg svimlet mindre. Utover kvelden kom svimlingen tilbake og i dag begynner jeg å kjenne så smått på kvalme. Krysser fingrene for at legen har gode nyheter!

Oppdatering. Jeg har ikke blødd noe mer heldigvis. Jeg dro til legen i går og fikk tatt blodprøve, så spent på resultatet i dag. Jeg kommer til å ta en ny også om et par dager for å se at ikke det synker. Fikk helt hetta i går siden jeg følte meg bedre enn på lenge og at jeg svimlet mindre. Utover kvelden kom svimlingen tilbake og i dag begynner jeg å kjenne så smått på kvalme. Krysser fingrene for at legen har gode nyheter!

Så bra du fikk vært hos legen! Krysser fingrene for st alt er i orden!

Så bra du fikk vært hos legen! Krysser fingrene for st alt er i orden!
Tusen takk! Typisk at de har møte til klokken 9 i dag.. Er ikke sikkert svaret er klart da heller forresten. Er ikke noe god på denne ventingen altså! Måtte ta en clearblue digital for å sjekke. Der stod det 3+ i allefall. Er 6+3 i dag.

Da fikk jeg svar på blødprøven min. Hcg var på 23 000. Det var visst bra fikk jeg beskjed om. Tar en ny om noen dager. Har sett på forskjellige skjemaer for hcg-stgining men syns de varierer enormt fra skjema til skjema. Noen som har peilig på dette, eller vet om et bra skjema? Uke 7 nå.

Jeg blødde litt imårres, ikke god følelse å se!! Det så ferskt ut. Håper det bare er ømfintlige slimhinner som jeg har til vanlig. Har time til legen idag og det er jeg glad for . Grøss

Back
Topp