Min tur snart??

ECB

Glad i forumet
var i dag en tur på fødeavdelingen for siste barselgruppemøte før de stenger for sommeren.
Fikk pratet med jordmor og hun undersøkte magen og kunne fortelle meg at lille har festet seg <3
Er fjerde barnet mitt så det at hun fester seg er ingen garanti. Jordmor ville ikke undersøke modning og muligens strippe meg for hun mente slikt kun skulle gjøres etter termin.
Men hun sendte med meg hjem klyx. Jeg har vært en del forstoppet de siste ukene så det skal bli deilig og slippe forstoppelse.
Jordmor trodde også at siden jeg har bare en uke til termin og lille har festet seg, samt at jeg har harr en god del modningsrier de siste dagene så kunne klyx sette i gang rier.
Hun syntes det var veldig bra at jeg ikke hadde prøvd annet avføringsmiddel uten å prate med dem.

Blir spennende å se! Lykke til når det setter inn!

Spennende dager he finne nå, håper noe skjer for deg snart :)

Spennende se om det skjer noe snart da:) Håper snart det er min tur også :Heartpink

Da kan jeg krysse av klyx som en av tingene som ikke fungerer på meg.
Må vell bare innse at lille kommer når hun mener det er riktig tidspunkt.
Eneste klyxen førte til(bortsett fra at forstoppelsen endelig slapp)
Var at jeg har vært våken i nesten hele natt og tatt tiden på kynnere.

Da kan jeg krysse av klyx som en av tingene som ikke fungerer på meg.
Må vell bare innse at lille kommer når hun mener det er riktig tidspunkt.
Eneste klyxen førte til(bortsett fra at forstoppelsen endelig slapp)
Var at jeg har vært våken i nesten hele natt og tatt tiden på kynnere.
Huff, så slitsomt. Har det vært flere kynnere da? Eller er det du som har vært veldig på "alerten"?

Huff, så slitsomt. Har det vært flere kynnere da? Eller er det du som har vært veldig på "alerten"?
Samme som de siste tre/fire døgnene. Men de begynner å bli ganske vonde nå. Kan også være at jeg bare er sliten etter flere døgn med lite søvn og mye vondt.

Back
Topp