Lompelur
Betatt av forumet
Våkna litt før halv 6 i dag av at vannet gikk jeg..
Dro på sjukehuset, men hadde ikke rier, så blei sendt hjem igjen.
Har akkurat kommet hjem og vært i dusjen. Riene har begynt å komme smått, så nå skal jeg gå å spise litt frokost.. Også drar jeg vel inn til Drammen igjen etterpå for ikke å være for langt unna.. De sa at det kan ta litt tid før det setter igang, men da kan det gå fort siden jeg har hatt så raske fødsler før..
Så da blir det julibarn på meg da.. [:D]
[hr]
Yes.. da var jeg hjemme igjen.. Orka ikke å ligge lenger på sjukehuset, så jeg dro hjem i dag.
Riene begynte å komme for fullt i 12 tia i går formiddag, så vi dro innover til sjukehuset og var der ca kl ett. Tråkka rundt der en times tid for å få litt fortgang på ting.
Og kl 15.34 var lille ute. Gikk veldig greit.
Ho var 3290 gram og var 50 cm. [:)]
Takk for alle hilsner! Lykke til dere som går å venter..[;)]
Dro på sjukehuset, men hadde ikke rier, så blei sendt hjem igjen.
Har akkurat kommet hjem og vært i dusjen. Riene har begynt å komme smått, så nå skal jeg gå å spise litt frokost.. Også drar jeg vel inn til Drammen igjen etterpå for ikke å være for langt unna.. De sa at det kan ta litt tid før det setter igang, men da kan det gå fort siden jeg har hatt så raske fødsler før..
Så da blir det julibarn på meg da.. [:D]
[hr]
Yes.. da var jeg hjemme igjen.. Orka ikke å ligge lenger på sjukehuset, så jeg dro hjem i dag.
Riene begynte å komme for fullt i 12 tia i går formiddag, så vi dro innover til sjukehuset og var der ca kl ett. Tråkka rundt der en times tid for å få litt fortgang på ting.
Og kl 15.34 var lille ute. Gikk veldig greit.
Ho var 3290 gram og var 50 cm. [:)]
Takk for alle hilsner! Lykke til dere som går å venter..[;)]