min tur *nå med bilder*

skravla

Gift med forumet
til en liten oppdatering da! Jeg har vært ekstremt lite her i det siste, har rett og slett ikke hatt tid!
Jeg har jobbet mye, og det har sambo og! vi har begge to ganske krevende jobber, og det pluss barn og hus tar opp det meste av tiden min!

Jeg jobber som distriktsjef for en kleskjede[:)] elsker jobben min selv om den til tider er veldig krevende! jeg henter i barnehagen stortsett hver dag, forde samboer jobber lenge stortsett hver dag! så kveldene mine etter at julie har sovnet går som regel med til jobbing.

apropo kveldene mine, så har de blitt helt fantastiske!!!! jeg vet ikke om dere husker, men vi har hatt problemer med legging nesten fra dag 1! etter jul har det vært helt ekstremt, og julie har sjelden sovnet før kl 22! alt for sent for ei lita jente. MEN for 3 uker siden, sluttet vi med soving på dagn, og guuud for en forandring!!! nå sovner hun så og si aldri etter kl 19![:)] hun er fortsatt veldig sliten på ettermiddagene, og spør om å få sove hver dag i barnehagen. regner med det går seg til bare hun blir litt mer vandt![:)]

Julie er veldig bestemt og veslevoksen. trasser litt, men er veldig flink til å høre etter når jeg snakker med streng stemmen. vi snakker mye om konsekvenser, og det hjelper![:)]
Hun tisser på do en gang i blandt, og hun snakker mye om at hun skal slutte med bleie. men jeg tror nok det blir en liten stund til!

ha en fin uke alle junidamer[:)]

legger med noen bilder av den fantastiske jenta vår[:)]

julie elsker å kle seg ut!

Så kjekt da , vi kuttet ut soving på dagtid på nyåret av samme grunn. hender hun henter seg inn med en lur i bilen av og til....
Det er noen veslevoksne små frøkener vi har, hun min er foresten forsatt mamma til storebroren sin og jeg er hennes mamma, han bare fniser av det, hender han erter og sier att jeg er hannes mamma og, men det er mest for å høre henne si att hun er hannes mamma...tihi...

Åh, så godt det da! Det er så lettvint og avslappende å slippe en stor kamp hver kveld kan jeg tenke meg til.

Bare husk å ta vare på hverandre midt i jobbslitet da[;)]

ORIGINAL: *Chilli*

Så kjekt da , vi kuttet ut soving på dagtid på nyåret av samme grunn. hender hun henter seg inn med en lur i bilen av og til....
Det er noen veslevoksne små frøkener vi har, hun min er foresten forsatt mamma til storebroren sin og jeg er hennes mamma, han bare fniser av det, hender han erter og sier att jeg er hannes mamma og, men det er mest for å høre henne si att hun er hannes mamma...tihi...

he he julie er min mamma også[:)] noen ganger er jeg storesøster og noen ganger er jeg mimmi (mormor)
de er så søte når de leker![:)]

ORIGINAL: Smiley!

Åh, så godt det da! Det er så lettvint og avslappende å slippe en stor kamp hver kveld kan jeg tenke meg til.

Bare husk å ta vare på hverandre midt i jobbslitet da[;)]

ja det er fantastisk deilig! vet nesten ikke hva jeg skal bruke kveldene til lenger!! har begynt å hekle[:-][:)]

Å så mange fine bilder av Julie og så stor hun er blitt da!

Så godt å høre at dere har det bra!![:D] Til tross for mye jobbing...[:)]
Nydelige jenta deres har blitt sååå stor! Ser jo mye eldre ut enn 3 år!!
Vakker er hun!!

Såååå søt! 

ORIGINAL: RonjaR

Vakker er hun!!

Må sitere Ronja her [:)]

takk så søte dere er[:)]

men ja, jeg er enig at hun ser veldig stor ut! men jeg tror hun er ganske høy for alderen! er 98 nå. vet ikke hva deres er??!

For ei herlig jente dere har!!! [:)]
Godt å høre at det har ordnet seg med sovingen, kan tenke meg det var slitsomt mens det stod på. Olai har også sluttet å sove på dagen nå. Han er trøtt og sliten etter barnehagen, så han sover omtrent før han får lagt seg ned. [:D]

ORIGINAL: RonjaR

Vakker er hun!!

Back
Topp