Min tur med UL :)

Thessaniya

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Ja, da har vi og vært inn og sett på den lille akrobaten ❤️
ImageUploadedByBV Forum1464683021.491752.jpg
Termin ble framflyttet så som jeg mistenkt, og alt som hun kunna se så bra ut :)
H*n lå så sammenkrøllet at vi må inn igjen om 2 uker for å sjekke rygg og nakke, men det gråter ikke vi for! :D

Hihi greit de viser hvor fleksible de er da ;)

Så fantastisk! Gratulerer :):)

Sånn lå lillegutten vår også, ganske så gøy :-D Gratulerer masse, og herlig med ny sjekk da! Og ikke minst å bli flytta så mye fram :-D

Gratulerer! :joyful: Samme som vår gutt det da, han lå også i en ball, men hun fikk dytta han litt rundt så hun fikk sjekket det hun skulle.. (Litt synd egentlig ser jeg nå ;))

Sånn lå lillegutten vår også, ganske så gøy :-D Gratulerer masse, og herlig med ny sjekk da! Og ikke minst å bli flytta så mye fram :-D
Ja, dobbelt gøy :) og sist kom han 1 uke før termin, så nå kan det faktisk være mulig å få hilse på lille baby i første halva av oktober :D
Bare en uke til ny UL også :D
Fikk dere flere UL?

Gratulerer! :joyful: Samme som vår gutt det da, han lå også i en ball, men hun fikk dytta han litt rundt så hun fikk sjekket det hun skulle.. (Litt synd egentlig ser jeg nå ;))
Haha, ja, du har vel rett i det! :) men bra allikevel at de fikk sjekke alt de skulle da. Vi vet jo fortsatt ikke om alt er bra med den lille :) (bare at det meste er det)

Haha, ja, du har vel rett i det! :) men bra allikevel at de fikk sjekke alt de skulle da. Vi vet jo fortsatt ikke om alt er bra med den lille :) (bare at det meste er det)

Alt er nok akkurat som det skal, skal du se! :)

Ja, dobbelt gøy :) og sist kom han 1 uke før termin, så nå kan det faktisk være mulig å få hilse på lille baby i første halva av oktober :D
Bare en uke til ny UL også :D
Fikk dere flere UL?
Det blir spennende å se når dem kommer! Jeg tror dessverre at min lar vente på seg til november, siden jeg er førstegangs. Nei vi fikk ikke ny, hun fikk sjekket at han var frisk etter litt strev :-)

Back
Topp