Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så da blir det noen kjipe dager med venting da... Høres ut som du i det minste blir ivaretatt og fulgt oppTrodde jeg var 7+3 men legen sier jeg er 6. Ellers så har babyen sluttet å vokse. Skal nå inn til HCG måling og tilbake på mandag for å sjekke
Ja det blir jeg.. Får vel instille meg på å tenke at jeg kan ikke gjøre noe fra eller til uansettSå da blir det noen kjipe dager med venting da... Høres ut som du i det minste blir ivaretatt og fulgt opp
Det var for tidlig.han såg bare morkaken og en liten flekkHåper det går veien for deg.
Fikk du høre hjertet slå eller varder for tidlig ?
Huff så kjedelig. Men kan jo være at egget slapp sent da, og at det derfor blir litt feil i beregningen.Det var for tidlig.han såg bare morkaken og en liten flekk
Ja han sa noe om at egget kunne slippe sent.har ikke hørt om det før jeg;(Huff så kjedelig. Men kan jo være at egget slapp sent da, og at det derfor blir litt feil i beregningen.
Fikk du ny termin nå?
Oj..ja krysser fingrene for oss beggeJeg hadde det på samme måte når jeg var på UL i går, trodde jeg var 7+6, mens gynekologen synes det så ut til at det var ca 6... skal tilbake om en uke håper vi få se et hjerte som slår begge to
Åå liker sånne tilbakemeldinger som dette føler meg litt letteredet er ikke sjeldent at egget slipper sent, så den er litt "senere utviklet" enn du først har regnet deg til Dersom du er 6 uker, så går nok dette helt greit
hihi. bare hyggelig vettu <3 Må dele på den kunnskapen man harÅå liker sånne tilbakemeldinger som dette føler meg litt lettere