Min tur med på ul idag

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Var smånervøs ettersom gubben ikke hadde anledning til å bli med. Redd noe skulle være galt....
Så nå er det endelig offentlig. Har ikke sagt det til noen som helst før idag. Og storesøster på 4 ble kjempeglad:) Dama jeg var hos mente det kunne være jente, men sikker var hun ikke. Bebisen var 5,7mm fra hodet til setet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1401909064784.jpg
    1401909064784.jpg
    35,3 KB · Visninger: 71
I overskrifta mi ser det jo ut som at jeg ikke kan norsk jo.... :rolleyes:

Var smånervøs ettersom gubben ikke hadde anledning til å bli med. Redd noe skulle være galt....
Så nå er det endelig offentlig. Har ikke sagt det til noen som helst før idag. Og storesøster på 4 ble kjempeglad:) Dama jeg var hos mente det kunne være jente, men sikker var hun ikke. Bebisen var 5,7mm fra hodet til setet.

Heeerlig å høre at alt var fint! Spennende om hun har rett, koselig med en lillesøster å prøve dukkeklærne på ;) :D du mener forresten sikkert 5,7 cm, baby så stor ut til å være nesten 6mm ;)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️

Hahaha☺mente 57 mm ja

Så fin liten skatt!!:)

Så fin :)

Åh, så artig og godt at alt var bra! :-D
Min lille ble også sjekket igår og var også 57mm og sannsynligvis jente. Legen/jordmora sa det var vanskelig å si noe om kjønn i uke 12, men det var noe med vinkelen på den "tuttn" de har som kunne gi en antydning. Sa de noe om det til deg?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åh, så artig og godt at alt var bra! :-D
Min lille ble også sjekket igår og var også 57mm og sannsynligvis jente. Legen/jordmora sa det var vanskelig å si noe om kjønn i uke 12, men det var noe med vinkelen på den "tuttn" de har som kunne gi en antydning. Sa de noe om det til deg?

Nei, hun sa egentlig ingenting om det. Men det var jo på nasjonalt senter for foster medisin, så vil tro hun hadde litt kontroll. Men hun sa jo hun ikke kunne være sikker:) jeg har guttefølelse, men tar som regel feil på alt sånt:p

Så artig. Jeg var også på NSFM. Ja de har nok god kontroll der.
Jeg har faktisk hatt litt guttefølelse helt i begynnelsen av begge svangerskapene jeg også, men det har snudd etter noen uker. Fikk jente sist. Får vel vente til oul før de kan si det mer sikkert. Spennende :-D

Back
Topp