Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har selv blødd en del brunt denne gangen, men alt er fint med lillespire
Tror man kan tenke at det er normalt så lenge det ikke er friskt blod?
Selv fikk jeg ikke noe svar på hvorfor, men legen sa det var helt vanlig.. mye man ikke blir helt klok på om dagen!
Håper alt går bra med deg, lykke til på torsdag
Når jeg havnet på legevakten så mente legen der at om en hadde brukt mye hormonpreparater for å bli gravid at det kunne føre til en blødning litt ut i svangerskapet som skulle være helt ufarlig...Jeg har blødd i alle mine tre tidligere svangerskap, men da har jeg brukt progesteronet Crinone. Og det gjør slimhinnene skjøre. Det bruker jeg ikke nå. Og derfor blir jeg redd for det er "ingen grunn" til å blø nå.
Når jeg havnet på legevakten så mente legen der at om en hadde brukt mye hormonpreparater for å bli gravid at det kunne føre til en blødning litt ut i svangerskapet som skulle være helt ufarlig...
Når jeg havnet på legevakten så mente legen der at om en hadde brukt mye hormonpreparater for å bli gravid at det kunne føre til en blødning litt ut i svangerskapet som skulle være helt ufarlig...