Min tur....kansje! *OPPDATERT*

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
I dag er det termindatoen :)

Jeg våknet i mårres med rier, som var sånn passe vonde. Var ca 10 min mellomromm mellom dem, og jeg dro på sykehuset sammen med min kjære, skulle på UL i dag uansett, fikk også ta ny ctg og ble sjekket om det var noe åpning, men det var det ikke.

Ble sendt hjem igjen, siden de trodde at det at det var enda en stund til det ble noe mer, jeg kunne få være der viss jeg ville...men jeg ser liksom ikke meningen med å gå å stå rundt på sykehuset i flere timer!

Håper at det kansje tar seg opp utover dagen, så kansje jeg blir mamma snart :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nå er det Onsdag, og ingen baby er kommet :´( 
Har enda jæ***** plagsomme rier sånn ca hvært tiende min, men blir selfølgelig borte i på natta....

Viss det ikke skjer noe snart så blir jeg faktisk forbannet!!!!
Nå er det like før jeg begynner å gråte her jeg sitter...huff!

Spennende!!.Kansje det blir fødsel på deg

Spennende!! =) 
Jeg hadde nok også heller vært hjemme en stund. Har dere kort vei til sykehuset?
Her er det ca 3 km, tar få minutter med bil!
Lykke til =)

Spennende med rier på termindatoen da! Krysser fingrene for at det tar seg opp for deg :)

Shauri skrev:
Spennende med rier på termindatoen da! Krysser fingrene for at det tar seg opp for deg :)

Er fortsatt regelmessige rier....litt forskjellig i styrke...

Har 4 mil til sykehuset, så det tar 30-40 min å kjøre, men det går bra, har faktisk klart å sove litt (1time) på sofaen :) Krefter ikke brukt, er krefter spart til siste innspurt ;)

Men var å tissa i sta, og så at det var litt sånn grå aktig blod/slim i trusa....Er det noe man skal være beskymmret over, eller er det normalt? Har ikke fødd før, så jeg vet ikke :/

Høres litt ut som slimproppen kanskje?

Neiiiida...det skjedde aldri noe mer :/

Riene er enda her, men ikke like regelmessig som de var....tror kansje det kan ha noe med at jeg har vært på babyshower til ei vennine....ble sikekrt litt mye stress, så da dabbet riene av igjen :/

Jeg som trodde at NÅ var det endelig min tur....men neiiiida!

Kansje jeg er litt utålmodig...hihi

Men du er nok på god vei siden kroppen jobber så! =) 
Ta deg en varm dusj og prøv å sove så godt du kan, hvil kroppen så den er klar for siste innsats =) 

Fru H skrev:
Men du er nok på god vei siden kroppen jobber så! =) 
Ta deg en varm dusj og prøv å sove så godt du kan, hvil kroppen så den er klar for siste innsats =) 

Ja :) Får prøve det :) og satser på at det tar seg opp igjen :)

Masse lykke til :)

Nå er jeg SKILLELIG lei.....nå er det over 24 timer siden riene startet! Og er enda bare 10 min mellom vær rie og har heller ikke økt noe serlig i styrke :/

Ikke noe særlig å våkne vært 10énde min...

NÅ må det begynne å ta seg opp snart....eller så blir jeg skikkelig sur!

Har du hørt med føden på nytt hva de tenker dere bør gjøre fremover? Kanskje de kunne gitt deg sånn innsovningstabletter så du får sovet litt mer? Trenger krefter og energi til når riene tar seg enda mer opp.

Uff, så slitsomt.....!

Shauri skrev:
Har du hørt med føden på nytt hva de tenker dere bør gjøre fremover? Kanskje de kunne gitt deg sånn innsovningstabletter så du får sovet litt mer? Trenger krefter og energi til når riene tar seg enda mer opp.

Nei, har ikke snakka med de enda...tenkte jeg skulle ringe dem viss det ikke ble noe endringer i timene fremover :/

Høres lurt ut å høre litt =)

Back
Topp