Min tur igjen

Shauri

Forumet er livet
VIP
Husker ikke klokkeslett siden jeg er så trøtt.. men nå er det tredje gang jeg ammer i natt... bare en time siden sist. Prøvde å gi tutten først siden jeg vet det bare er en time siden sist, men han gråt da så masse at han vekket storebror..

Lei.no!

Snille mannen min tok Daniel ned i stua etter han hadde levert Alexander i bhagen, så fikk jeg sove nesten 1,5 time ekstra. Fikk Daniel opp for nytt måltid og etterpå kunne jeg ligge å nyte dette synet

Vedlegg

• 1363250497228.jpg
    1363250497228.jpg
    53,9 KB · Visninger: 19
Huff da, jeg føler virkelig med deg, vi har det helt j*** her også om natta, jeg er så medtatt at jeg begynner å bli syk selv. Godt du fikk sovet utpå litt, utrolig hva en time kan gjøre fra eller til:-)
Herlig bilde av gutten din, så fredfull:-)

Ikke noe gøy! Er oppe mye om natta jeg også :( Ammer tre ganger, noen ganger vil hun ikke sovne igjen. Også har storesøster begynt å våkne to ganger om natta... Så er rimelig zombie om dagen...

Lurer på om det er økedøgn på gang jeg.. for han har omtrent hengt i puppen siden jeg stod opp også...

Så kjipt da! Hadde ei god natt i går, uten skriking og med lite amming. I natt var det ingen skriking men tildels mye amming igjen, så er tilbake der vi starta :p Ikke snakk om at hun sover noe lengre med mat i magen heller o_O

Næmmen se på den natterangleren da :)
Håper det går seg til!

Back
Topp