Min tur i "ilden" i morgen

Gaus

Betatt av forumet
Javell, da sitter jeg her å både gleder og gruer meg til i morgen.....Da er det min/vår tur til å se nurket vårt. Heldigvis skal jeg ganske tidlig i morgen (07.50) så jeg slipper å gå å gru/glede meg hele dagen.
Skal bli spennende å se om det er en gutt (igjen) som ligger å lurer i magen :)
Oppdatering kommer så snart jeg er kommet meg på jobb :):)

masse lykke til 

Ooooh :) Da nærmer du deg vel ferdig nå.. venter spent på oppdatering! :)

Gaus skrev:
Javell, da sitter jeg her å både gleder og gruer meg til i morgen.....Da er det min/vår tur til å se nurket vårt. Heldigvis skal jeg ganske tidlig i morgen (07.50) så jeg slipper å gå å gru/glede meg hele dagen.
Skal bli spennende å se om det er en gutt (igjen) som ligger å lurer i magen :)
Oppdatering kommer så snart jeg er kommet meg på jobb :):)

Da var vellykket UL gjennomført:)
Hjelpe meg, blir helt rørt jeg. Har aldri før fått 4D av guttene mine, men det fikk jeg denne gang. Mannen min og meg satt bare å smilte til hverandre.....Tenk vi venter GUTT NR 4 :):) Jeg må si ut ifra bildene jeg fikk i 4D at jeg syns han ligner fælt på brødrene sine :) Fantastisk nydelig. Alt var bare helt fint og flott
Jeg ble flyttet frem en dag, så terminen blir 18.mai istedenfor 17.mai :) Spiller ingen roller for min del da jeg skal ta keisersnitt :):):)

Så du fikk 4d-ultralyd? Antar at det er 3d med bevegelse..? Så kjekt da :)

Gratulerer så mye med guttebass nr 4 i magen <3 Morsomt at dere allerede nå kunne se at han ligner på brødrene :)

Gratulerer med en liten gutt til i magen! :D

4D hørtes veldig spennende ut! *misunnelig* ;)

Han (legen) sa at det var 4d i stillbilder og 3d i bevegelse.....eller har jeg misforstått??? På bildene jeg har fått står det  4d sanntid
Ja, ganske morsomt å se....men det kan jo vær at jeg bare "syns" at han ligner, men bildene va ganske klare å fine. Nydelige lille prinsen min <3<3<3

D-en står for "dimensjoner". Og 3d er altså lengde, bredde og dybde. Mener på at 4d da er 3d, men med tid som neste dimensjon, altså at man ser bevegelse over tid..

Uansett kjekt at du fikk sånn på ordinær ultralyd :) Vi har tenkt oss på privat 3d når vi har kommet litt lengre :D

grattis med en herlig gutt 

det må jo være stas å være guttemamma?! så gøy 

Gratulerer!! <3

Hørtes mye mulig ut som du skriver blåkanin om hva 3d og 4d er :):)
som sagt har jeg aldri vært borti dette før å syns d var ganske fasinerende. Trodde alle som hadde ultralyd"maskiner" kunne ta 3d og 4d - dumt at andre må bestille time hos privat mens andre får uten å spør. Har også hørt at viss en skal ha 3d/4d koster det en del, men jeg betalte kun 100,- for 2 bilder m 4d/3d og 5 vanlige bilder.

Ja, LadyOnHeels - må si jeg syns det er ganske stas å være guttemamma :):) Guttene mine er bare så skjønne å Utrolig hjelpsomme og ikke minst UFATTALIG snille til å være gutter. I morges når vi stod opp stod han eldste inne på badet med meg, ga meg en klem å sa at han gledet seg til vi kom hjem i ettermiddag. Litt av dette fikk han minste med seg, så i det jeg skal sende de på skolen kommer han minste bort til meg å spør om han kan få et kyss - klart det sier jeg - så sier han etter på mens han klapper meg på kinnet: Lykke til i dag vennen min. Mellomste mann står i dør åpningen å sier: elsker deg over alt på jord, mamma. Om vi får en lillebror eller lillesøster betyr ikke noe - vi elsker babyen vår uansett.
Ble faktisk ganske rørt - å måtte springe etter de alle 3 å gi de ett godt kyss på kinnet emoticon

Lykke til! :-)

Gaus skrev:
Hørtes mye mulig ut som du skriver blåkanin om hva 3d og 4d er :):)
som sagt har jeg aldri vært borti dette før å syns d var ganske fasinerende. Trodde alle som hadde ultralyd"maskiner" kunne ta 3d og 4d - dumt at andre må bestille time hos privat mens andre får uten å spør. Har også hørt at viss en skal ha 3d/4d koster det en del, men jeg betalte kun 100,- for 2 bilder m 4d/3d og 5 vanlige bilder.

Ja, LadyOnHeels - må si jeg syns det er ganske stas å være guttemamma :):) Guttene mine er bare så skjønne å Utrolig hjelpsomme og ikke minst UFATTALIG snille til å være gutter. I morges når vi stod opp stod han eldste inne på badet med meg, ga meg en klem å sa at han gledet seg til vi kom hjem i ettermiddag. Litt av dette fikk han minste med seg, så i det jeg skal sende de på skolen kommer han minste bort til meg å spør om han kan få et kyss - klart det sier jeg - så sier han etter på mens han klapper meg på kinnet: Lykke til i dag vennen min. Mellomste mann står i dør åpningen å sier: elsker deg over alt på jord, mamma. Om vi får en lillebror eller lillesøster betyr ikke noe - vi elsker babyen vår uansett.
Ble faktisk ganske rørt - å måtte springe etter de alle 3 å gi de ett godt kyss på kinnet emoticon

Så fine gutter du har! Perfekte rollemodeller for en herlig liten lillebror som er å vei :-) Gratulerer så mye!!

Gratulerer med gutt nr 4 =)

Back
Topp