Min tur i bilder :o)

Purpurea

Gift med forumet
Jeg har som sagt vært 1 uke på Kreta.
Vi bodde på et supert leilighetshotell ett kvartal fra stranda.

Vi har hatt 7 solrike, varme herlige dager.

Her kommer uka mi i bilder[:)][:)]

Her er vi på Spinalonga.
Fra boka Øya

Det så ut som en veldig fin ferie[:D]

Noen bilder av brunfargen da?[:D]

ORIGINAL: Lbaby

Det så ut som en veldig fin ferie[:D]

Noen bilder av brunfargen da?[:D]

Brun og brun.

Men ligger bildet øverst nå[:D][:D]

Du har jo fått kjempegod farge[:D] 

Ser vinflaskene i bakgrunnen, så du har nok kosa deg masse[8D] 

ORIGINAL: Lbaby

Du har jo fått kjempegod farge[:D] 

Ser vinflaskene i bakgrunnen, så du har nok kosa deg masse[8D] 

Ja vi hadde en kosedag på lørdagen.
Da drakk vi litt på rommet, så gikk vi ut og åt en herlig herlig middag 2 retter med en nydelig kretisk hvitvin.
Flørtet litt med kelneren på 23 år og vi satt til kl 23, da gikk vi til strandpromenaden og satt oss på en bar og tok noen drinker.
Skulle til Knossos dagen etter så vi var hjemme i 02 tiden.

Du så fantastisk brun og flott ut[:)]
Jeg vil også besøke Spinalonga, tipper du som meg har lest boka Øya. Var det "stemningsfult" å være der, jeg tenker på alle skjebnene som er murt inne i de veggene. Eller ble det litt ødelagt av masseturisme?

ORIGINAL: skyberta

Du så fantastisk brun og flott ut[:)]
Jeg vil også besøke Spinalonga, tipper du som meg har lest boka Øya. Var det "stemningsfult" å være der, jeg tenker på alle skjebnene som er murt inne i de veggene. Eller ble det litt ødelagt av masseturisme?

Nei jeg syns det var veldig stemningsfullt.

Vinden blåste veldig så trelemmene forran vinduene stod og slo. Vi var faktisk ikke så mange der av gangen. Kom og gikk i puljer,
Utrolig godt bevart og MYE større enn jeg trodde.

Skal lese boka igjen nå som jeg har vært der og vet hvor ting ligger[:)]

Jeg og venninna mi dro til kreta BARE pga den boka[8D]

ååååå Så fint. Å fy faen å brun du har blitt.[:)][:)][:)][:)]

om du ikke vil komme til uka forstår jeg det asså, men fint om du bestemmer deg kjapt. OM du kommer. vil du låne meg den Øya boka da eller??

Ser ut som du har hatt en super tur med Theamor[:D]

ORIGINAL: Lille Snodig

ååååå Så fint. Å fy faen å brun du har blitt.[:)][:)][:)][:)]

om du ikke vil komme til uka forstår jeg det asså, men fint om du bestemmer deg kjapt. OM du kommer. vil du låne meg den Øya boka da eller??

Hehe.. var ironi snuppa...[8D][8D]

Jeg kommer jeg[:)]
Skal se om jeg finner boka.

Har kjempelyst til å lese den igjen etter at jeg var der for nå vet jeg hvor ALT er på øya og får litt mer realistisk bilde av hva jeg leser[:)]

Så deiliiiiiiiiiiiiiig[:D]

Åh, lucky puck! Så kjempedigg ut [:D] Synes Magnus det var kos å få mamma hjem eller?
Og har du hvilt deg godt?

ORIGINAL: *Fie og Rangen*

Åh, lucky puck! Så kjempedigg ut [:D] Synes Magnus det var kos å få mamma hjem eller?
Og har du hvilt deg godt?

Hehe. lucky puck, [8D][8D]

Ja var kjempedigg.
Vi var tidlig i seng og stod opp kl 9 hver morgen utenom den morgenen vi dro til spinalonga for da var vi oppe kl 6.
Har fått kost meg masse, ligget mange timer på solsengen.

Magnus var oppe og ventet på meg når jeg kom, han stod på trappa og hoppet opp og ned. Fikk en hard kos, så var det litt mammakos en 30 min tid før han måtte i senga.
I dag har han vært hjemme fra barnehagen og vi har kost oss masse, samt en tur til sykehuset for sjekk av ørene hans.

Back
Topp