min tur for UL også

Melody

Forelsket i forumet
........... og ble jo selfølgelig satt til 17 uker og ikkje 19 uker som først reknet :P
'Skjeeeeeedelig ;) Men alt stod bra til heldigvis!
Eg har vert overbevist en stund nå om at det ikkje var noe baby inni der,
mangle liksom magen enda og sparkinga.
 Men såg den lille med en gang hun la doppleren på magen :-D Herlig!
Men fikk ingen termindato, hun målte det hun kunne, og alt fikk 'U' som vistnok er bra ;)
Men skal tilbake på ny UL den 1 Mars og fastsette termindato og ta nye mål for å se at babyen holde vekstplanen.
Såg ut som en voldsomt rolig baby på skjermen i forhold til hvordan 1 åringen var på sin UL ;) hehe.
Men skjønn vil vi dog ikkje veta ;-D  Spenning, spenning, spenning! ;-D

Så nå e eg voldsomt letta og glad, og måtte feire med en herlig shoppingrunde i byn!
hehehe, fant masse flotte klær! ;)  Og kjøpte min første mamma bukse.
H&M har fått inn kjempe mange fine bukser! det kan eg like ;)

Ha en fin-fin dag alle dere flotte fruer!! :-D

Hehe, ble satt tilbake 3 dager i forhold til min egen termin, en uke i forhold til menstermin. Synes de 3 dagene var lettere irriterende, så synes litt synd på deg nå :D

Har også handla meg mammaklær denne uka, de altfor store joggeklærne jeg brukte forrige graviditet er allerede for små, så da måtte jeg jo.. :p

Kjøpte mamma-joggebuksa (I like), en blå strikkegenser, llla genser, og lilla skjorte(på salg, yay!) :D

Skulle egentlig ha sånn tjukk mamma-strømpebukse, siden alle tightsene er for små, men de var jo selvfølgelig utsolgt... :D 

Så bra at alt var bra med den lille i magen! :)

hehehe, ska ikkje ver enkelt å voksa når alt må byttas ut. Heldigvis for kjekke mamma klær! ;-D

3 dager var ikkje så gale nei, håper eg får ny termin som ligner litt meir på den den vi hadde i utgangspunktet ;-D

Nå vil eg bare ha SOL og sommar så me kan valsa rundt med desse magane våres i lette topper og shorts og nyte late dager på terassen istedefor under et teppe ;)

Back
Topp