Min tur å si farvel..

Mamamia.

Elsker forumet
Jeg har ikke vært så mye her inne. Men jeg å skulle fått et nydelig lite barn i mai13. Sånn blir det dessverre ikke.. Forrige søndag hadde jeg en merkelig utflod og litt senere begynte jeg å blø. Vi dro på legevakta( ble veldig bekymret siden jeg mista i uke 8 i mars i år) noe som egentlig var bortkastet. Men jeg fikk hvertfall henvisning til gyn.pol dagen etter for Å se at alt var normalt håpet jeg.. Den gang ei.. Vi kom på gyn.pol dagen etter fortsatt med blødninger. Og de oppdaget raskt at fosteret mitt. Hadde stoppet å vokse i uke 8 og at morkaken var borte. (Jeg tror den var den merkelige utfloden) jeg var knust. Ble lagt inn. På dagenheten og hadde utskraping senere på dagen.. En grusom opplevelse. Skulle gjerne skrevet enda mere. Men skal skåne dere heldige gravide for det. så nyt tiden med svangerskapet og sett pris på den fantastiske kroppen dere har. Dere er så heldige. Håper det blir min tur igjen snart og at jeg slipper å oppleve dette igjen! Unner ikke min verste finde å oppleve dette!

Huff :-( dette var veldig trist å høre.. Ønsker deg masse lykke til videre. Håper spiren sitter raskt igjen og da i 9 mnd.. Ta vare på hverandre. Mange klemmer til deg <3>

Huff, kjære deg. Ikke noe greit! Jeg syns virkelig du skal skrive opplevelsen din. Få det ut og ned på "papir". Om du vil kan du skrive pm til meg eller du kan skrive på forumet for de som har mistet. Veldig viktig å få bearbeide hvertfall! Stooooor klem!

Så forferdelig trist:( Håper du har mange rundt deg til å snakke om det! Ønsker deg lykke til videre!<3

Huff, det var trist:-( Lykke til videre, håper det snart blir deres tur igjen<3>

Så trist :-( Lykke til videre, håper neste spire sitter godt fast i ni mnd :-)

Huff så trist:-( Håper spiren sitter igjen snart for dere og at den holder seg i magehulen i ni mnd.

Så trist... Håper det går bra med deg!! Masse lykke til videre!!

Å nei så trist å høyre! :-( Håpar at du har god støtte i tida framover! Lykke til og god bedring! <3>

Så forferdelig trist :( Verden er så urettferdig. Ingen skulle måtte oppleve noe sånt. Ønsker deg masse lykke til videre og håper spiren sitter fort når dere er klare for å prøve igjen.

Så utrolig trist :(

Ble lei meg når jeg leste det, uff :( Håper du har det fint etter forholdene, og at det blir deres tur snart igjen, og at spiren holder seg i 9 flotte mnd :)

Så utrolig trist...masse lykke til håper spiren snart sitter igjen :klem:

Uff, så utrolig trist! Kan ikke skjønne hvordan du har det! Men sender over en god klem og håper spiren sitter snart igjen ognat den holder sg der i 9 mnd! Ønsker deg lykke til videre., ?

Tusen takk alle sammen. Jeg tar nok dette veldig tungt. Pluss at jeg sliter litt. Er fortsatt kvalm å slier med dårligmatlyst. Noe jeg har gjort siden uke 5.. Så det tar på på formen og energi nivået. Gått ned 5 kg på disse ukene.. Det har også vært mye vondt luftsmertet i magen og kramper/etterrier i flere dager. Avtok litt på søndag de da, men har en merkelig følelse i kroppen ennå. Mye trist og lei meg.. Jeg skal til legen min på torsdag og vil be om å bli sykemeldt videre. Orker ikke tanken på å gå på jobb å gruble ennå. Vil bli helt meg selv, hvertfall kropslig først. Det sies jo at tiden leger alle sår,,og at det som ikke dreper deg gjør deg sterker.. Så da må jeg bare få ta den tiden jeg trenger for å komme meg Ovenpå igjen..

Tusen takk alle sammen. Jeg tar nok dette veldig tungt. Pluss at jeg sliter litt. Er fortsatt kvalm å slier med dårligmatlyst. Noe jeg har gjort siden uke 5.. Så det tar på på formen og energi nivået. Gått ned 5 kg på disse ukene.. Det har også vært mye vondt luftsmertet i magen og kramper/etterrier i flere dager. Avtok litt på søndag de da, men har en merkelig følelse i kroppen ennå. Mye trist og lei meg.. Jeg skal til legen min på torsdag og vil be om å bli sykemeldt videre. Orker ikke tanken på å gå på jobb å gruble ennå. Vil bli helt meg selv, hvertfall kropslig først. Det sies jo at tiden leger alle sår,,og at det som ikke dreper deg gjør deg sterker.. Så da må jeg bare få ta den tiden jeg trenger for å komme meg Ovenpå igjen..

Back
Topp