Min tur å ha TUL om 11 timer :)

VeJe

Betatt av forumet
Kjenner jeg er litt stressa da jeg må kjøre kl 6.00 for å rekke frem til timen min:arghh::p
Men heldige meg kan jo for såvidt sove i bilen da sambo kjører...
Blir uansett spennende å se hva som befinner seg der inne, og om de vil anslå en annen termin enn min egen som er 7.2.17. Av erfaring fra tidligere så er det greit å bli "realitetsorientert" på en tul da hodet mitt fort kan finne på å tulle med meg å lure på om jeg egentlig er gravid - trass i fæle symptomer:wtf::joyful:

Lykke til :)

Lykke til. Alltid spennende med ul

Kjenner jeg er litt stressa da jeg må kjøre kl 6.00 for å rekke frem til timen min:arghh::p
Men heldige meg kan jo for såvidt sove i bilen da sambo kjører...
Blir uansett spennende å se hva som befinner seg der inne, og om de vil anslå en annen termin enn min egen som er 7.2.17. Av erfaring fra tidligere så er det greit å bli "realitetsorientert" på en tul da hodet mitt fort kan finne på å tulle med meg å lure på om jeg egentlig er gravid - trass i fæle symptomer:wtf::joyful:

Hvordan gikk det? ❤

Hei.
Har hatt noen dager time-out.
På tul fant vi to små frø, men bare ett med bankende hjerte. Samme kveld begynte jeg å blø, noe jeg gjør fortsatt. Skal tilbake på ny tul neste fredag for å sjekke om tvilling to har klart seg fint. Vet ikke helt hva jeg skal føle... Kjenner meg egentlig bare ganske sliten og tom. Prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett. Humøret svinger veldig.
I tillegg ble jeg satt tilbake to uker i forhold til egne beregninger så nå er min nye termin 21.2.17.

Huff :/ Håper det går bra ♡

Uff da! Krysser fingre for at alt er bra med den andre bebisen deres :-) Skjønner at du har hatt en pause etter en sånn beskjed. Også får du ha lykke til på fredag:-) klem

Lykke til fredag. Håper det viser seg at alt er bra.
Hvis det er noen trøst så begynte jeg blø kraftig (tirsdag nesten 2 uker siden)dagen etter ul (blør brunt enda). Onsdagen samme uke måtte jeg til ekstra ul og alt så bra ut. Så det er håp selv om man blør.

Huff så trist! Krysser fingrene for at alt er bra med nr to. :Heartred Uken blir nok lang, ta vare på deg selv!

Hei.
Har hatt noen dager time-out.
På tul fant vi to små frø, men bare ett med bankende hjerte. Samme kveld begynte jeg å blø, noe jeg gjør fortsatt. Skal tilbake på ny tul neste fredag for å sjekke om tvilling to har klart seg fint. Vet ikke helt hva jeg skal føle... Kjenner meg egentlig bare ganske sliten og tom. Prøver å tenke positivt, men det er ikke så lett. Humøret svinger veldig.
I tillegg ble jeg satt tilbake to uker i forhold til egne beregninger så nå er min nye termin 21.2.17.
Lykke til <3 krysser fingrene for dere :)

Krysser fingrene jeg også og sender en god klem❤️

Back
Topp