Min trassig 3er

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Min prinsesse på snart 3 år er blitt en skikkelig trasser. ..hun skal diskuterte alt.. klær er et mareritt. ... heldigvis går d veldig fort over. . Men guri kor slitsomt små ting kan være. . Spesielt siden formen min ikke er god. ... sliter med søvnen å dagen starter grytidlig med krangel om klær ... huff kordan skal eg håndtere 2stk om en stund. .. huff, når jeg leser hvor mye styr og mye alvorlige ting andre sliter med blir min lille trasser bare blåbær, men måtte bare få ut litt...

Føler med deg:/ min treåring er illsint til tider, og med en søster på 5 som elsker å provosere for å få lillebror sint, så har vi noen runder med kaos i heimen;-) trøsta er at det går over og det negative blir, heldigvis, overskygget av alt som tross alt er positivt med disse små sinnataggene;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hjelper det kanskje å gi litt valg... At du finner 2 sett med klær, så får hun velge en av dem? Jeg gjør sånt avogtil... Gutten min er ikke der med klær, men med mange andre ting... Med 12åringen er det til og med sånn... "Du må dysje før kl 13" feks... Da blir det ikke "årh, nå?!???"

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Her har eg det akkurat likt, litlå blir 3 år i april .. Skal absolutt ha på seg kjole hver eneste dag, om det er minusgrader eller ikkje :P Og nattkjole om nattå ;)
Skal heller ha eple, banan og appelsin fremfor brødmat.. Står på sitt, å lage skikkelig rabalder om hun ikke får det.. Sikrer meg best om eg ikke har det i hus, eller gjemmer det for hun - ikkje noe kjekt det da, men må en så må en ..
Sliter i perioder med å legge henne..
Og ja, hun skal ha rett i alt :P Viss eg sier i mot henne, så sier hun bare tilbake "Nå blei eg lei meg mamma " :P haha, vet koss hu skal få meg til å få dårlig samvittihet ;)
Eg tenker også ofte innimellom, Å snart blir det to stk i hus ... Hjelpeste meg.. Men tror vi skal klare det helt umerket :)

Men tenker det er like så bra at den trassen kommer nå, så slipper vi forhåpentligvis det når babyen kommer ;)

Lykke til videre med din trasser ;) Håper det ordner seg etterhvert :)

Hehe..kjenner jeg gleder meg alerede til trassalderen! Jeg har nå ingen barn fra før av men min samboer har 2, og jenta hans var skikkelig diva eller "Wenche Foss" som vi likte å kalle henne, for en liten tid tilbake! Hehe..ikke bare bare det der altså, og var til tider ganske glad for at vi ikke hadde henne på full tid ;) Men nå er hun tilbake til "normalen" og er verdens søteste lille jente ;) Så det går seg til, du får trøste deg med det :P

Back
Topp