MIN tråd***ned i vekt med eurodiett

skalbli5

Forelsket i forumet
Idag startet jeg med eurodietten,som består seg av pose mat,grønnsaker(kun spesielle grønnsaker),
er i fase 1 nå,å skal være i den i 30 dager.

maten jeg har spist i dag er:1 pk kjeks,
                                      1 bar,
                                       litt blomkål,og en skål med sjokoladepudding.mmm

startet litt sent på dagen,så derfor ble det kun 3 måltider med eurodiett mat.

skal veie meg fast kvar torsdag,å når jeg er hos legen og[8D]

er kjempe motivert,å gleder meg til å se vekten gå nedover igjen...har vært en jojo den siste tiden[:-]hadde kun 10 kg igjen før jeg var i mål.men klart jo å spise meg opp 12kg i vekt i plassen:(((((
 
dagen idag har gått veldig bra,men kjenner jeg er veldig sulten nå.men kun en dag å to til så er jeg i ketose.[8D][8D]
 
Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))
 
Utrolig bra!!


Godt å være i gang tenker jeg, kjempebra nedgang på få dager!

Keep up!

Blir gøy å følge med på deg [:)]


 
ORIGINAL: skalbli5

Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))

Så flink du er[:D]

Men ikke for å kritisere. Har hørt at hvis ketose er på den sterkeste så kan det være at du ikke drikker nok væske. Drikker du nok vann?
 
ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: skalbli5

Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))

Så flink du er[:D]

Men ikke for å kritisere. Har hørt at hvis ketose er på den sterkeste så kan det være at du ikke drikker nok væske. Drikker du nok vann?