MIN tråd***ned i vekt med eurodiett

skalbli5

Forelsket i forumet
Idag startet jeg med eurodietten,som består seg av pose mat,grønnsaker(kun spesielle grønnsaker),
er i fase 1 nå,å skal være i den i 30 dager.

maten jeg har spist i dag er:1 pk kjeks,
                                      1 bar,
                                       litt blomkål,og en skål med sjokoladepudding.mmm

startet litt sent på dagen,så derfor ble det kun 3 måltider med eurodiett mat.

skal veie meg fast kvar torsdag,å når jeg er hos legen og[8D]

er kjempe motivert,å gleder meg til å se vekten gå nedover igjen...har vært en jojo den siste tiden[:-]hadde kun 10 kg igjen før jeg var i mål.men klart jo å spise meg opp 12kg i vekt i plassen:(((((
 
dagen idag har gått veldig bra,men kjenner jeg er veldig sulten nå.men kun en dag å to til så er jeg i ketose.[8D][8D]
 
Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))
 
Utrolig bra!!


Godt å være i gang tenker jeg, kjempebra nedgang på få dager!

Keep up!

Blir gøy å følge med på deg [:)]


 
ORIGINAL: skalbli5

Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))

Så flink du er[:D]

Men ikke for å kritisere. Har hørt at hvis ketose er på den sterkeste så kan det være at du ikke drikker nok væske. Drikker du nok vann?
 
ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: skalbli5

Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))

Så flink du er[:D]

Men ikke for å kritisere. Har hørt at hvis ketose er på den sterkeste så kan det være at du ikke drikker nok væske. Drikker du nok vann?


ja jeg drikker kjempemasse vann,hele tiden,føler at jeg blir litt "mett" av å drikke hele tiden:))))
 
Kjempe bra [:)] dette klarer du [;)]

Kjøper du all maten ferdig? Er det dyrt? Stemmer det at man må ha legeerklæring ell noe for å få begynne på den dietten?
 
ORIGINAL: Nnem

ORIGINAL: skalbli5

Begynnte dietten torsdag klokken 13.00,å varpå vekten i dagtidligt,

har gått ned 3.5 kg siden torsdag,er fornøyd med det ja:))))går rette veien nå:)

målte også ketosen,å den var på det sterkeste,jippi:))))

Så flink du er[:D]

Men ikke for å kritisere. Har hørt at hvis ketose er på den sterkeste så kan det være at du ikke drikker nok væske. Drikker du nok vann?


Stemmer det. Når man er i ketose skal man helst drikke min 3-4 liter vann, for å skylle ut alt.
 
ORIGINAL: Pjuska80

Kjempe bra [:)] dette klarer du [;)]

Kjøper du all maten ferdig? Er det dyrt? Stemmer det at man må ha legeerklæring ell noe for å få begynne på den dietten?


ja jeg mååå klare det[:D][:D]tja det er en dyr måte å gå ned i vekt på,jeg betalte 825 for legetimen,så kjøpte
jeg inn mat for 16 dager,å det kom på 1900,.må ha legeerklæring for å begynne på dietten ja,er ikke alle legekontor som har kursa seg i eurodietten,kun noen spesielle.jeg må 50 minutter herifrå for å komme til nærmeste legekontor som har den[:-]
 
Jeg har ei venninne som går på denne dietten, og hun har gått ned snart 20 kg siden hun begynte i begynnelsen av februar. Virker ikke så vanskelig når man først kommer inni det og blir vant med maten etc.

Lykke til! Du raser nok ned i vekt på no time!
 
ORIGINAL: skalbli5

ORIGINAL: Pjuska80

Kjempe bra [:)] dette klarer du [;)]

Kjøper du all maten ferdig? Er det dyrt? Stemmer det at man må ha legeerklæring ell noe for å få begynne på den dietten?


ja jeg mååå klare det[:D][:D]tja det er en dyr måte å gå ned i vekt på,jeg betalte 825 for legetimen,så kjøpte
jeg inn mat for 16 dager,å det kom på 1900,.må ha legeerklæring for å begynne på dietten ja,er ikke alle legekontor som har kursa seg i eurodietten,kun noen spesielle.jeg må 50 minutter herifrå for å komme til nærmeste legekontor som har den[:-]


Hvordan finner man ut hvilke legekontor man kan henvende seg til da? Finnes det noen oversikt på nettet el?
 
ORIGINAL: Pjuska80

ORIGINAL: skalbli5

ORIGINAL: Pjuska80

Kjempe bra [:)] dette klarer du [;)]

Kjøper du all maten ferdig? Er det dyrt? Stemmer det at man må ha legeerklæring ell noe for å få begynne på den dietten?


ja jeg mååå klare det[:D][:D]tja det er en dyr måte å gå ned i vekt på,jeg betalte 825 for legetimen,så kjøpte
jeg inn mat for 16 dager,å det kom på 1900,.må ha legeerklæring for å begynne på dietten ja,er ikke alle legekontor som har kursa seg i eurodietten,kun noen spesielle.jeg må 50 minutter herifrå for å komme til nærmeste legekontor som har den[:-]


Hvordan finner man ut hvilke legekontor man kan henvende seg til da? Finnes det noen oversikt på nettet el?


gå inn på www.eurodiet.no å finn info og nr du kan ringe,har det ikke føre meg nå[:)][:)]
 
Idag har jeg holdt på med dietten i 5 dager,å vekta viser -4,7kg,jeg er sååååååå glad[:D][:D][:D]

nå står det ei skål med sjokkoladepudding og venter på meg i kjøleskapet,hihi...den er fra dietten da:)))))

etter jeg har spist opp den,så skal jeg å lillemor ut å gå en lang tur,det kommer til å bli godt[8D]
 
ORIGINAL: skalbli5

Idag har jeg holdt på med dietten i 5 dager,å vekta viser -4,7kg,jeg er sååååååå glad[:D][:D][:D]

nå står det ei skål med sjokkoladepudding og venter på meg i kjøleskapet,hihi...den er fra dietten da:)))))

etter jeg har spist opp den,så skal jeg å lillemor ut å gå en lang tur,det kommer til å bli godt[8D]


WOW det er jo kjempe bra [:D][:D]
 
min 10 dag på dietten,å ned 6,7kg:-))))) jeg er strålendes fornøyd,
håper det fortsetter sånt,skal ned 18 kg til,så håper å være i mål til juli;-)
 
skalbli5 skrev:
min 10 dag på dietten,å ned 6,7kg:-))))) jeg er strålendes fornøyd,
håper det fortsetter sånt,skal ned 18 kg til,så håper å være i mål til juli;-)



Fytti rakkern, SÅÅÅ moro :))) Kan jeg spørre om hva ca du får spise iløpet av en dag da? Og ca hva kostnadene kommer på iløpet av 1uke? Jeg må virkelig finne på noe lurt så jeg går ned i vekt jeg også.. så at nærmeste lege er i oslo, så må få ringt å ordne meg en time iløpet av sommeren en dag jeg får ordnet meg barnefri, så jeg kanskje kan få begynt på den dietten fra etter sommerferien, liten vits å begynne i ferien når man er bortreist..
 
exempel på måltidene mine en dag,frokost:en pakke sjokoladekjeks
                 etter 3-4 timer en bar,så etter 3 timer kyllingsuppe,til kvelds en pakke sjokolade-
kjeks:)drikker veldig mye vann hele dagen,så kokker jeg meg litt blomkål midt på dagen,eller lager til ei skål med isbergsalat og agurk.

kostnaden på dietten er ca 25 kr måltidet,å en MÅ ha 4 måltider til dagen...men når jeg hadde gått på den i ca ei uke,så kjennte jeg ikke at jeg var svulten,kunne rett å slett gløyme av å spise:)))

første 4 dagene var veldig harde,var svulten hele tiden,å ble aldri mett,men etter det så går det utrulig godt.
å se vekta går ned så mye så fort er kjempekjekkt,kommer til å oppdatere senere startvekta mi,å dagens vekt,trenger liksom ikke være såååå tung for at det går fort ned på denne.

en fra samme sted som meg,han var nåkså stor,men etter 4 mnd så var han gått ned helle 49 kg..
 
Min 17 dag på dietten,å det har gått supertgodt:))))

har nå tatt av 8,4 kg(har hatt mensen denne uken)har gått litt tregere,men det går den rette veien:-)
 
var på vekten idag å den viste nå minus 10 kg siden 14 april:-))))))
endelig!!!nå har jeg 10 kg igjen så er jeg i mål:)))
 
Gratulerer med super nedgang.

Hvordan kommer du til å "leve" når du er ferdig slanket?
 
jeg kommer til å leve veldig sundt,skal IKKE ende opp som jeg har gjort.:))

nå har jeg hollt på i snart 5 uker,å tatt av13 kilo,er SÅÅÅÅÅ fornøyd.
 
Back
Topp