Min testetråd! OPPDATERT Onsdag

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Tisset i en kopp i morges, kjørte junior i barnehagen, så på apoteket og FULL fart hjem for å ta testen..

Ventet og ventet, så kom det opp en bok liksom!!! Enten for mye eller for lite urin på den!!!

ÆÆÆÆÆÆÆ...

Så jeg dro ut og kjøpte en til, klarte ikke la være å ta den nå, men den viste såklart ikke gravid..

I morra kommer nok pakka med testene, så da skal jeg ta en billigstav! Så oppdatering kommer i morra, jeg har fortsatt håpet om å joine dere snart =)

Oppdatering onsdag:
 Da har postmannen vært her med pakka med tester! Tok en billigstav, som jeg synes det kom en svak svak strek på :)
Lurte vel og lenge på om jeg skulle ta den digitale også, og jeg klarte ikke la være!
Den viste IKKE GRAVID! Så da var nok en streken bare en tullestrek!

Men jeg har fortsatt håp =) Gikk jo 1 uke etter SA'n før hcg var helt ute, så mulig jeg ikke får pos test før til uka da..

TYPISK da!!! Håpe virkelig at du får positiv test i morgen[:)]

negativ idag men positiv imorgen. Lykke til[:D]

Å så kjedelig,men masse lykke til i morgen..

ORIGINAL: Happygirl84

Ny info

Og....? Du og du, det er alltid så spennende når folk skal teste.. Snart min tur og..... [:D]

Ligger info i hovedinnlegget =)

Lurer fælt her nå..
Er klart en svak svak strek på billigstaven, strimmelen er det ingenting, og da negativ digital..

Men når jeg testa med stav i helga, så kom det ingen strek..
Billigstrimmel i morra, ny digital på fredag!

ÅÅÅÅ, så spennende Krysser fortsatt fingrene for deg[:)]

Jeg fikk svak strek på søndag (kjempe svak)
svak strek på mandag morgen
gravid på digital mandag kveld
negativ hos legen tirsdag morgen
strek på tirsdag ettermiddag
og til slutt "gravid" igjen på digital idag ettermiddag..

så virker som om ikke alle testene er like følsomme... holder en knapp på at du er gravid jeg[;)]

har prøvd i et og et halvt år og har ikke tall på alle testene jeg har tatt - både billige og dyre. og har ALDRI fått et eneste glimt av en strek før nå. og den første streken var som sagt KJEMPE svak!!! Så masse lykke til!! Krysser alt jeg har av fingre og tær for deg[:)]

Back
Topp