luana
Forelsket i forumet
Var tirsdag kveld på legevakta grunnet at jeg har blødd i godt over en uke med smerter og sånn...Hu legen forberedte meg på at detta var nok en MA siden det ikke hadde kommi ut no klumper og ringte til sykehuset for å bestille time til utskrapning.
Så jeg gråt masse hele kvelden og natta og sa egentlig mitt siste hade til den veldig etterlengta spira der inne, og så fasta jeg etter 12 til utskrapninga.
I går (Onsdag) dro jeg på sykehuset og måtte sitte å vente en stund på timen min, det var de lengste 2 timene je noen gang har vært borti :(
Når jeg endelig fikk komme inn ville de ta en ul av meg for å se om jeg burde ta kirurgisk eller piller for å få ut restene, og gjett hva de så der????
EN SERDELES AKTIV OG SPRELLENDE BABY!!!!!!!!!!!!
Grunnen til blødninga var bare en blodansamling ved livmora som kom til å ordne seg sjøl :)
Greier fortsatt ikke helt å skjønne det, men har visst fått att novenberskatten min <3
Måtte bare få sagt det :D jeg er såååååååå lykkelig :D
skal på kontroll-ul om fire uker igjen og :)
Var bare så herlig å se armer og bein bevege på seg på skjermen :D
Alle ser vel hva som er hva på bildet :D
Så jeg gråt masse hele kvelden og natta og sa egentlig mitt siste hade til den veldig etterlengta spira der inne, og så fasta jeg etter 12 til utskrapninga.
I går (Onsdag) dro jeg på sykehuset og måtte sitte å vente en stund på timen min, det var de lengste 2 timene je noen gang har vært borti :(
Når jeg endelig fikk komme inn ville de ta en ul av meg for å se om jeg burde ta kirurgisk eller piller for å få ut restene, og gjett hva de så der????
EN SERDELES AKTIV OG SPRELLENDE BABY!!!!!!!!!!!!
Grunnen til blødninga var bare en blodansamling ved livmora som kom til å ordne seg sjøl :)
Greier fortsatt ikke helt å skjønne det, men har visst fått att novenberskatten min <3
Måtte bare få sagt det :D jeg er såååååååå lykkelig :D
skal på kontroll-ul om fire uker igjen og :)
Var bare så herlig å se armer og bein bevege på seg på skjermen :D
Alle ser vel hva som er hva på bildet :D