min sytetråd...:( sorry

~knocked up~

Gift med forumet
i dag har eg fått alt...

bekkenet har blitt så sinnsykt mye verre bare sånn over natta.. skulle reise meg i stad og alt bare låste seg.. fy f... så vondt da:(
skulle ikkje tro det kunne bli så mye verre over natta asså!!![:(]
har jo vært gale en stund men no kommer eg meg ikkje opp en gang.. klarer ikkje reise meg jo:(

og i tillegg har min lille prinsesse smittet meg:( så no ligger eg her med feber, tett i nesen, vond hals og sykt vondt bekken...
syns skikkelig synd på meg sjøl no.. hehe.. ekstra drit å vere syk når me er gravid..:(

sorry at eg syter men måtte bare klage meg litt:(

Usj... Det hørtes ikke godt ut... [:(]
Sender deg mange god bedring klemmer

takker:) hjelper virkelig:)

ORIGINAL: Marcen

Usj... Det hørtes ikke godt ut... [:(]
Sender deg mange god bedring klemmer

uff,stakkar!!!!
masse god bedring!!

takker.. dåke er grei å ha asså[:D]

Sender deg en SKIKKELIG STOR FØL DEG BEDRE KLEM[:)]

takker alle sammen:)
ja det er sykt vondt..!!
skulle gjerne tatt paracet ja men kommer meg ikkje opp av sofaen enda.. vil virkelig ikkje gi seg...!! dritt bekken.. må nok presse det opp snart så eg får finne meg noen tabl..
har ikkje tid til dette.. flytter jo snart!!

Det hørtes ikke godt ut[&:] kom deg til fysio for masse behandling og ta deg paracet når du trenger det, masse god bedring [:)]

takk takk.. jo eg skal prøve å få meg en time til fyseo.. noe dritt å gå sånn iallefall!!

[:o]Au da.....
God bedring...håper du blir bedre snart.....[:D]

Huffda..stakkars deg!!
Trasig å få så mye på en gang. Vil anbefale deg en tur til kiropraktor med bekkenet ditt. Jeg har hatt god hjelp av det tidligere. Hatt mye bekkenproblematikk med vridninger og låsninger.
Håper du snart blir bedre snuppa[;)] Trøsteklem til deg fra meg[:)]

tnåå.. takker:) dåke er så gode å ha.. får iallefall frem smilet mitt uansett kor dårlig formen skulle vere[:D]

Høres ut som en dritt dag
Ring legen din i morra å få henvisning til fysio...og så ringer du rundt til du treffer en fysio som kan dette med bekken og får deg time fort
Er absolutt verd ett forsøk
Her låste det seg når jeg kom hjem fra kontroll så nå sitter jeg bom i en stol
Men jeg har time hos fysio i morra og datteren min ville komme å kjøre meg....så da vet jeg det er håp
Sender deg en god bedring klem

off stakkars! eg hadde nesten 4 uker på krykker med bekkenløsning, det er noe eg ikkje vil unne min verste fiende.. har fått behandling av kiropraktor og er på beina igjen, nå låser "bare" bekkenet seg  hver gang eg snur meg i senga, så eg vet godt hva det er!! men når det stod på som verst kjentes det ut som om noen tok tak inni høna(beklager at eg e så direkte)og prøvde og dra den fra hverandre..
så disse låsningene som oppstår er egentlig ikkje så verst trøster eg meg med!!

Back
Topp